اطلاعیه تولیدی فرش کاشان

تولیدی فرش کاشان

تولیدی فرش کاشان

فروش مستقیم فرش کاشان در فروشگاه فرش کاشان

این سایت جهت عرضه مستقیم فرش های کاشان و رسیدن جنس باکیفیت به صورت مستقیم دست خریداران محترم ایجاد شده.

یک خرید بسیار مناسب با خرید مستقیم شما از کارخانه  فرش کاشان

تولید بهترین فرش های ماشینی در کارخانه تولیدی فرش کاشان.

بیش از ۱۰۰مدل از طرح های جدید و بروز فرش های ماشینی

کارخانه فرش کاشان

تولیدی فرش کاشان

قیمت فرش ماشینی در تولیدی فرش کاشان

بدون شک قیمت فرش ماشینی  از عوامل تاثیر گذار انتخاب و خرید فرش ماشینی است. عامل مهم در تعیین قیمت فرش ماشینی  ، شانه و تراکم و نوع نخ  استفاده شده در فرش است. هر مقدار که شانه و تراکم فرش بالاتر رود زیبایی فرش بیشتر شده و طبیعتا قیمت فرش ماشینی نیز بیشتر میشود. نوع نخ نیز عامل بسیار مهمی در تعیین قیمت فرش ماشینی است . با کیفیت ترین نوع نخ برای فرش ماشینی نخ اکرولیک هست که به همین دلیل فرش های تولیدی با نخ اکرولیک قیمت بالاتری نسبت به سایر فرش ها را دارند.

خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه فرش کاشان

وجود واسطه بین تولیدکننده و خریدار فرش  باعث بالا رفتن قیمت محصول میشود  و خریدار مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری برای محصول مورد نیاز خود است.

پیدا کردن روشی  که در آن خرید مستقیم از تولیدکننده انجام شود ، قطعا لذت خرید را دو چندان خواهد کرد.

کارخانه فرش کاشان با ایجاد راه های متنوعی برای فروش  محصولات خود همواره سعی داشته است علاوه تولید محصولات متنوع  و با کیفیت ، مناسبترین قیمت ها را برای خریداران و دوستداران فرش کاشان ارائه دهد. برای دسترسی به محصولات کارخانه فرش کاشان به چندیدن روش میتوان اقدام کرد .

تولیدات فرش کاشان

 

فیلم تولید فرش ماشینی در کارخانه فرش کاشان

از تولیدات فرش ماشینی کاشان   می توان به فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ ،فرش ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ ،فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ اشاره نمود، که جنس همه این فرش ها از نخ اعلاء اکرولیک است که از لحاظ کیفیت الیاف که اکرولیک هست هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند، و تنها هر چقدر شانه و تراکم فرش ماشینی افزایش یابد، از ضخامت فرش ماشینی کم و به ظرافت آن افزوده می شود و به خاطر همین موضوع هر چه شانه و تراکم افزایش یابد بر قیمت فرش افزوده میشود.

خرید حضوری از تولیدی فرش کاشان

برای خرید حضوری از تولیدی فرش کاشان کافیست به  ادرس کارخانه فرش کاشان واقع در شهرک صنعتی فتح المبین و یا فروشگاه اصلی کارخانه فرش در تهران تهرانپارس خیابان ۱۹۶ شرقی مراجعه کنید .با مراجعه به ادرس های لحاظ شده با دیدن طرح ها و نقشه ها از نزدیک میتوانید مدل خود را انتخاب کنید و با پرداخت بیعانه ثبت سفارش کنید .

 

خرید غیر حضوری و اینترنتی فرش کاشان

برای خرید غیر حضوری و اینترنتی فرش کاشان با مراجعه به سایت فرش کاشان و دیدن طرح ها میتوانید خیلی راحت نقشه های خود را انتخاب کنید . فرش کاشان با دسته بندی راحت فرش ها به ۵۰۰ شانه -۷۰۰ شانه ۱۰۰۰شانه ۱۲۰۰شانه و ۱۵۰۰ شانه میتوانید با مقایسه بین قیمت ها و طراح ها نقشه خود را انتخاب کنید .

فروش غیر حضوری در تهران

فرش کاشان در تهران

امکان مقایسه نقشها با یکدیگر در خرید مستقیم از تولیدی فرش کاشان :

شما خریداران گرامی  می توانید با انتخاب قابل تحسین خرید اینترنتی و آنلاین فرش ماشینی ، به جای خرید حضوری، با سهولت تمام و با خیال خاطر با مراجعه به سایت فرش کاشان  طرح و رنگ مورد دلخواه خود را مشاهده و در صورت لزوم ، طرح خود را با دیگر طرح های موجود مقایسه کنید و به دلیل عدم خستگی انتخاب صحیح و سالمی خواهید داشت .

و در آخر، در قرن ۲۱، این قرن که همه چیز بر مبنای تکنولوژی بنا شده است تا زندگی را برای ما آسان سازد ،عصری که عصر ارتباطات و تکنولوژی نام گذاری شده، می توانیم با استفاده صحیح و درست از این تکنولوژی زندگی آسانی برای خود بسازیم ، تا بتوانیم زمان بیشتری را در کنار همسر و فرزندانمان  داشته باشیم و از زندگی خود لذت تمام و کمال را ببریم.

تولیدی فرش کاشان با فرش های ارزان قیمت

مختصری درباره فرش های ۵۰۰شانه کاشان

ضخامت فرش ۵۰۰ شانه

: هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر می رود، ضخامت فرش به دلیل تعداد گره های بالایی که می خورد کم تر می شود. بنابراین فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ در حال حاضر ضخیم ترین فرش ماشینی می باشد علت هم نمره نخی هست که در فرش های ۵۰۰ شانه استفاده میشود از ضخامت بیشتری برخوردار هست و کسانی که می خواهند فرش را در زیر پای خود احساس کنند و به اصطلاح فرش گوشتی بخرند، باید فرش ۵۰۰ شانه را انتخاب کنند.

قیمت فرش ۵۰۰ شانه

فرش های بافته شده با دستگاه ۵۰۰ شانه از لحاظ قیمت مناسب هستند، به دلیل اینکه هرچه شانه و تراکم فرش   ماشینی بالا می رود به دلیل تعداد گره بالایی که در فرش ها زده می شود، ضخامت فرش ها کم اما بر ظرافت و زیبایی فرش افزوده و به قولی فرش دست بافت گونه می شوند. بنابراین اشخاصی که قصد خرید فرش ارزان قیمت یا قیمت مناسب را دارند بهترین گزینه هست و می توانند فرش ۵۰۰ شانه را انتخاب کنند که نسبت به قیمت خود کارایی خوبی دارد.

مناسب برای مکانهای شلوغ و پر تردد: فرش های ۵۰۰ شانه به علت نرمی و مقاومت بالایی که دارند، جهت گستراندن  در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مناسب ترین گزینه هستند. فرش ماشینی ۵۰۰ در ابعاد بزرگ تولید شده تا در مکان هایی مانند سالن و راهروهای عمومی پهن شوند. مقاومت بالای این فرش ها در برابر شست و شو، یکی دیگر از دلایل مناسب بودن برای مکان های شلوغ و پر تردد است.

 

 

مطالب مرتبط

9 نظر در “تولیدی فرش کاشان

  1. kashan گفت:

    فرش های کاشان بهترین فرش ایران است ممنون از سایتتون

    1. خذبجه گفت:

      خیلی خوبه طرح های مختلفی داره

  2. لطفی گفت:

    کارخانه فرش کاشان تو ‌شهر سبزوار هم نمایندگی فروش دارید.
    می خوام با همین قیمت که تو سایت فروشگاه فرش کاشان هست خرید کنم

    1. kashan گفت:

      قیمت فرش درب کارخانه فقط در سایت فروشگاه فرش کاشان امکان پذیر است

    2. معصومه گفت:

      قیمت ۱۰۰۰۰ شانه ۱۲ متر چنده

      1. kashan گفت:

        قیمت ۱۲متری ۱۰۰۰ شانه ۱۴۵۰۰ تومن

  3. محمد پارسائی گفت:

    ظاهر عالی و بروز .آیا بامغازه ۳۵ متری .ارتعاع ۴.۱۵ میتوان وارد بازار فروش شد

  4. خذبجه گفت:

    قیمت فرش هارو میخواستم بدونم با کناره پنج متری

  5. شیوا گفت:

    سلام.سایت فرش کاشان هم خرید مستقیم از کارخونه ست، چرا قیمتش اینقدر با این سایت فرق داره و قیمت شما خییلی پایینه.در صورتی که هر دو خرید مستقیم از کارخونه کاشانه.آیا از لحاظ کیفیت با هم فرق دارن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *