فرش کاشان

فرش کاشان مدل کومه ای

فرش کاشان مدل کومه ای

 فرش کاشان مدل کومه ای

فرش کاشان مدل کومه ای به دلیل استفاده از رنگ بنفش در ترکیب فرش یک زیبایی فوق العاده ای به فرش داده است.

فرش کاشان اقدام به تولید فرش های جدید با پالت رنگی بنفش کرده است این طرح و رنگ ها که با پالت رنگ بنفش معروف است رنگ امیزی جدید و بروزی است که از رنگ امیزی فرش های ترکیه ای نشات گرفته است. با رونمایی از ۴ نقشه از این بافت به اسم نقش اریا-کومه ای -کیان و اریانا پرچم دار این نوع رنگ بندی در صنعت فرش ماشینی در ایران است.

چهار نقشه از فرش کاشان مدل کومه ای :

نقش اریا

کومه ای

کیان

و اریانا

فرش کاشان طرح کومه ای یکی از جدیدترین فرش بازار میباشد که پرفروش ترین فرش سال شناخته شده است به جرات میتوان گفت یکی از طرح های که یا در فروشگاه های فرش و یا قصد اضافه کردن این محصول را دارند.

این فرش به دلیل فروش زیاد طبق سفارش مشتریان امکان بافت قالیچه هم دارا می باشد.

فرش کاشان مدل کومه ای به عنوان یه نقش پر فروش در بازار فرش ایران اینبار در بافت ۷۰۰ شانه دستباف گونه با دریافت استاندارد فرش ماشینی ایران ارایه شده است

هموطنان عزیز برای خرید فرش کاشان مدل کومه ای میتوانند به راحتی با عضویت در سایت و با تماس با پشتیبانی کالا فرش سفارش خود را ثبت کنند.و فرش کاشان مدل کومه ای با ابعاد و رنگ دلخواه در شهر خود رایگان تحویل بگیرند و موقع تحویل پرداخت نمایند.

فروش ویژه فرش کاشان در طرحها و نقشه های جدید و بروز در سایت فروشگاه فرش کاشان بزرگترین سایت عرضه فرش کاشان و تنها سایت مستقیم فروش فرش کاشان از کارخانه با تخفیفات ویژه.

کارخانه فرش کاشان آمادگی هرگونه همکاری با شما مشتریان و همکاران عزیز را دارد.

 

خواهشمندیم در صورت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به قسمت تماس با ما در صفحه اول سایت مراجعه فرمایید.

 

فرش کاشان ۵۰۰ شانه ،فرش کاشان ۷۰۰ شانه ، فرش کاشان ۱۰۰۰ شانه ،فرش کاشان ۱۲۰۰ شانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *