گالری فرش کاشان | فرش کاشان جدید

فرش کاشان نقش پرهام

فرش کاشان نقش پرهام

یکی از نفیس ترین فرش های کاشان، فرش کاشان نقش پرهام است که در نمایشگاه بین المللی بازار مشتری فراوانی داشت، فرش کاشان نقش پرهام یکی از پرطرف دار ترین نقشه های فرش کاشان است که جزو طرح های نوین محسوب می شود.فرش کاشان نقش پرهام دارای بافت ریز و مرتب است که در منزل شما خودنمایی میکند.

اين روز ها با وجود شهر فرش ها ، نمايشگاه فرش ها و انواع فروشگاه هاي اينترنتي فرش يا فيزيکي مکان هاي بسيار زيادي براي خريد فرش وجود دارد. اما با اين وجود خريد با قيمت مناسب و جنس با اصالت و کيفيت درجه يک موضوع مهم براي يک خريد مناسب هستند.

کارخانه فرش کاشان به عنوان توليد کننده و پخش کننده فرش ماشيني همواره از مرحله توليد فرش تا فروش فرش با هدف ارائه ي بهترين خدمات به همراه بهترين کيفيت مشغول به فعاليت بوده است که اينبار طرح بسيار زيباي پرهام که از طرح هاي زيبا و پرفروش است را تقديم هموطنان عزيز ميکند.

 

فرش های سنتی ایران اکثرا داری نقشه ای گل مانند که ترنج نام دارد در وسط فرش می باشد. چهار گوشه در اطراف گل وسط قرار دارد که به آن لچک می گویند و به دور تا دور فرش نیز حاشیه می گویند که بسته به گل وسط حاشیه گل ریز یا درشت دارد.

 

فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان طرح پرهام با تراکم ۳۰۰۰ به فروشگاه فرش کاشان اضافه شد .طرح فرش پرهام یکی از زیبا ترین فرش های ۱۰۰۰ شانه کاشان است که با نخ ۱۰۰% اکرولیک به زیبای فرش های ابریشم میباشد .

 

فرش کاشان طرح پرهام با ۳  رنگ بندی کرم -سرمه ای و ابی تولید میشود.فروشنده های محترم حتما این طرح را انتخاب کنید که یکی از طرح های برتر سال انتخاب میشود

 

فرش کاشان نقش پرهام

کارخانه فرش کاشان آمادگی هرگونه همکاری با شما مشتریان و همکاران عزیز را دارد.

خواهشمندیم در صورت هرگونه انتقاد یا پیشنهاد به قسمت تماس با ما در صفحه اول سایت مراجعه فرمایید.

فرش کاشان ۵۰۰ شانه ،فرش کاشان ۷۰۰ شانه ، فرش کاشان ۱۰۰۰ شانه ،فرش کاشان ۱۲۰۰ شانه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *