فرش کاشان

فروش مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه در تهران نیز فراهم شد.

خدمتی دیگر از کارخانه فرش کاشان

ما به رفاه شما می اندیشیم

 

فروش مستقیم فرش از کارخانه

فروش مستقیم فرش از کارخانه

کارخانه فرش کاشان بزرگترین کارخانه تولیدی فرش ماشینی در ایران جهت رفاه حال مشتریان عزیز اقدام به فروش مستقیم از کارخانه کرده است.

شرکت فرش کاشان  تمام تلاش خود را برای رساندن جنس با کیفیت به قیمت مناسب انجام میدهد تا در این مسیر سخت زندگی بتواند باری از دوش هموطنی های خود بردارد .امروزه با بالا رفتن قیمت ها گزراندن زندگی برای سرپرست خانواده مشکل شده که این مشکلات برای ما که تمام فکرمون مشتریانمون هست خیلی دشوار هست.

فروشگاه های بزرگی در سطح کشور مشغول به ارائه خدمات به مشتریان  می باشند .اما کارخانه در نظر دارد با راه اندازی فروشگاهی در تهران ارائه محصولات با قیمتی متفاوت و مناسب  را انجام دهد.

فرش کوروش تنها مجموعه ای هست که در ارائه خدمات به مشتریان تمام تلاش خود را برای رساندن فرش به قیمت کارخانه انجام میدهد تا به این هدف برسد .

امروزه خریداران زیادی به دنبال مکانی برای خرید فرش هستند تا بهترین کیفیت فرش را (با خیال راحت )با بهترین قیمت (حذف واسطه گری )تهیه کنند این مهمترین گزینه برای مشتریان و خریداران فرش ماشینی و فرش دستبافت هست.

کیفیت فرش با خیال راحت

بله یکی دیگر از دقدقه های خریداران فرش ماشینی کیفیت فرش هست که متاسفانه انقدر فروشگاه های فرش از محصولات خود تعریف و از محصولات فروشگاه رقیب بد میگن که مشتری از هرچه خرید فرش هست بیزار میشه . این انتخاب برای مشتریان خیلی سخت هست تا بین این همه تعریف و بدگویی محصول خود را انتخاب کنند.

بهترین قیمت (حذف واسطه گری)

خرید خوب و به قیمت غیر از اون حس خوبی که به خریدار میده باعث میشه تفاوت قیمتی که با این خرید نصیبمون میشه رو جای دیگه استفاده کنیم که خیلی از اون حس خوبه با ارزش تر هست.خیلی وقت ها اون برند برای ما باارزشتر میشه چون اون خدماتش باعث شده از کنارش یه محصول دیگه هم داشته باشیم و ما این ها رو میدونیم و برای شما مشتریان عزیز در نظر میگیریم.

کارخانه فرش کاشان با در اختیار داشتن فضای برای نمایش محصولات کارخانه در تهران و داشتن سایتی باقدرت که بیشترین تنوع فرش را دارا میباشد این خدمات را به مشتریان عزیز میدهد که بهترین قیمت را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار دهید.

تنوع بالای محصولات در نمایشگاه کارخانه و سایت کارخانه  با دسته بندی مشخص محصولات فرش کاشان  با ریز شاخه های ۷۰۰ شانه ،۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه این قابلیت را برای خریداران عزیز فراهم کرده است که در بین محصولات جستجو کرده و مقایسه محصولات انتخابی خود را هم داشته باشند.

هدف اصلی  مجموعه فرش کاشان رساندن جنس  باکیفیت به همراه قیمت مناسب به دست مشتریان عزیز و طرفداران این برند میباشد.

 

جهت مشاوره میتوانید با همکاران ما در تماس باشید

۰۳۱۵۵۵۸۴۵۰۸-۰۹۱۰۱۵۵۶۱۶۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *