گالری فرش کاشان | فرش کاشان جدید

فرش کاشان نقشه ماهی

فرش کاشان نقشه ماهی

تولیدی فرش کاشان با نقشه ماهی

کارخانه فرش کاشان بزرگترین تولید کننده فرش در ایران یکی از زیباترین طرح های انحصاری خود را عرضه کرده است.فرش کاشان با نقشه ماهی تلفیقی از نقشه ماهی تبریز و جام تبریز می باشد که یک نقشه دست بافت گونه از،فرش های تبریز ۵۰ رج نیز محسوب می شود. کارخانه تولیدی فرش کاشان به طور مرتب هر ماه با یک نقشه جدید و زیبا در خدمت خریداران محترم خواهد بود.

رنگبندی فرش کاشان نقشه ماهی

  • فرش دست باف گونه تلفیقی
  • تلفیق زیبایی از نقشه ماهی تبریز و جام تبریز
  • در رنگ بندی های متنوع
  • طرح ماهی
  • رنگ بندی سرمه ای، گردویی و کرم
  • تولید کارخانه فرش کاشان

تاریخچه فرش کاشان نقش ماهی درهم بر روی قالی
طرح ماهي درهم، همان «ماد»ي درهم بوده است و در واقع مادي درهم، آرم پرچم دولت ماد بوده است، به طوري که در اين نقشه چند ماهي دور حوض آبي را گرفته اند که اين ماهي ها، نماد نگهدارنده آب به عنوان مايه حيات هستند و ما نيز بايد مانند اين ماهي ها از ايران زمين که نماد حيات ماست، دفاع کنيم و آن را از خطر و بلادور نگه داريم.

طرح ماهیان چرخان بر روی قالی ایران را نقش ماهی درهم می‌گویند. این نگاره در هر منطقه‌ای دست‌خوش دگرگونی‌هایی شده است که روح خلاق بافنده‌ی ایرانی باعث شده است تا در هر منطقه ای به طریقی این فرش بافته شود.

مهم‌ترین انواع آن عبارتند از:ماهی در هم تبریز ، ماهی درهم فراهان، ماهی زنبوری، ماهی درهم سنه و ریزه‌ماهی .

کارخانه فرش کاشان بزرگترین تولید کننده فرش

کارخانه فرش کاشان بزرگترین تولید کننده فرش ۷۰۰ شانه ، فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۱۲۰۰ شانه در ایران با تنوع بالایی از فرش های زیبا در خدمت مشتریان و همکاران گرامی می باشد. امکان خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان برای همکاران و خریداران وجود دارد. بهترین قیمت و جدیدترین طرح ها را از میان طرح های مدرن و سنتی کارخانه فرش کاشان انتختب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *