اطلاعیه تولیدی فرش کاشان, وبلاگ

فرش 700 شانه بادوام‌ترین فرش ماشینی

فرش ۷۰۰ شانه فرش بادوام

 

فرش 700 شانه بادوام‌ترین فرش ماشینی

فرش ۷۰۰ شانه بادوام‌ترین فرش ماشینی

خرید فرش ماشینی نیازمند داشتن اطلاعاتی کامل و جامع است. اطلاعاتی که شما به‌وسیله آن بتوانید نیاز خود را به طور کامل برطرف کرده و یک گزینه مناسب را انتخاب نمایید. داشتن دانش تخصصی به‌منظور خرید هر نوع از فرش به شما کمک می‌کند تا گزینه بهتری را انتخاب نمایید. فرش ۷۰۰ شانه به‌عنوان یکی از بهترین و بادوام‌ترین انواع فرش در بازار شناخته می‌شود. قیمت فرش ۷۰۰ شانه بر اساس ویژگی‌های خاص آن، تعیین می شود.

 

اهمیت بررسی میزان شانه و تراکم پیش از خرید فرش

 

اگر تابه‌حال برای خرید فرش به فروشگاهی رفته باشید، با فرش‌هایی در مشخصات مختلف روبه‌رو می‌شوید. فرش نیز مانند هر محصول دیگری مشخصات خاص خود را دارد. مشخصاتی که معرفی‌کننده فرش بوده و می‌تواند بیان‌کننده دیگر ویژگی‌های آن نیز باشد.

تعداد شانه‌های فرش به‌عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی آن شناخته می‌شود. ویژگی که در برابر تراکم قرار گرفته و دو مشخصه مهم در فرش را تشکیل می‌دهند. این مشخصه بر روی قیمت فرش ۷۰۰ شانه تاثیر داشته و می‌‎تواند آن را با تغییراتی مواجه سازد.

تعداد شانه‌های فرش را می‌توان همان ریشه و گره‌های موجود در عرض فرش و هر مترمربع از آن دانست. این در حالی است که تراکم فرش، به تعداد گره‌های موجود در طول فرش گفته می‌شود. به‌صورت کلی هرچه این دو عدد بیشتر باشد، دوام و ماندگاری فرش نسبت به دیگر فرش‌های مشابه بیشتر خواهد بود.

تراکم‌های موجود برای انواع فرش ۷۰۰ شانه

در زمان بررسی تنوع قیمت فرش ۷۰۰ شانه، باید در نظر داشته باشید که فرش‌هایی با تراکم مختلف در بازار وجود دارند. به‌صورت کلی می‌توان گفت که رایج‌ترین میزان تراکم برای یک فرش ۷۰۰ شانه، تراکم ۲۵۵۰ است. بااین‌حال، انواع بسیار دیگری نیز از تراکم‌های مختلف برای فرش ۷۰۰ شانه وجود دارند. برخی از آن‌ها عبارت است از:

  1. فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۱۵۰۰
  2. فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۱۰۰
  3. فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۲۵۰
  4. فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰
  5. فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰

انتخاب انواع مختلف فرش ۷۰۰ شانه

مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در فرش ۷۰۰ شانه

انتخاب و خرید یک فرش ۷۰۰ شانه، مانند هر محصول دیگری نیازمند بررسی ویژگی‌های موجود در آن است. زمانی که به دنبال خرید یک فرش ۷۰۰ شانه برای خود هستید، باید ویژگی‌های مختلف آن نسبت به دیگر انواع فرش موجود در بازار را به‌خوبی بررسی کنید.

با استفاده از این بررسی می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را برای خود به ارمغان آورید. انتخابی که بتوانید قیمت فرش ۷۰۰ شانه را برای شما به یک قیمت معقول و مناسب تبدیل سازد و هزینه تمام شده بهینه‌ای برای خرید شما ایجاد کند. در ادامه با بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های موجود در فرش ۷۰۰ شانه به شما در انتخاب و خرید این فرش کمک خواهیم کرد.

۱.      داشتن تنوع رنگی در ۸ الی ۱۰ رنگ

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مطرح شده برای خرید یک فرش، بررسی رنگ موردنظر است. ممکن است زمانی که برای خرید فرش در فروشگاهی حضور پیدا می‌کنید، رنگی مشخص مدنظر شما باشد. فرش‌های ۷۰۰ شانه با داشتن تنوع رنگی بالا در ۸ تا ۱۰ رنگ، به‌احتمال زیاد نیاز شما را پوشش خواهند دارد.

از همین رو شما با انتخاب یک فرش ۷۰۰ شانه از وجود رنگ موردنظرتان در  کاتالوگ رنگی آن مطمئن خواهید بود و می‌توانید دست به یک انتخاب مناسب بزنید.

۲.      امکان استفاده از طرح‌های بسیار مختلف

انواع مختلف طرح ۷۰۰ شانه ماشینی داری طرح‌های مختلفی هستند. زمانی که به دنبال خرید و بررسی قیمت فرش ۷۰۰ شانه هستید، در نظر داشته باشید که این فرش در طرح‌های بسیار مختلف و متنوعی در بازار وجود دارد. محبوبیت بالای آن سبب شده است تا تولیدکنندگان آن به تنوع بیشتری در طرح‌های این فرش روی آورند.

۳.      داشتن ضخامت بیشتر نسبت به دیگر فرش‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در فرش ۷۰۰ شانه، داشتن میزان ضخامت بیشتر در این فرش است. فرش‌های ۷۰۰ شانه به دلیل داشتن تراکمی در حدود ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰، معمولا ضخامت بالایی را دارند. از همین رو این فرش‌ها دارای نرمی و لطافت بیشتری هستند و برای محیط‌های پر رفت‌وآمد گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. ضمن اینکه این ضخامت بالا، سبب شده است تا فرش ۷۰۰ شانه بتواند عایق مناسبی در برابر گرما و سرمای منعکس شده از کف ساختمان باشد.

۴.      طول عمر و ماندگاری بیشتر در زمان استفاده

همان‎طور که گفته شد، فرش ۷۰۰ شانه ماشینی دارای ضخامت بالایی است. همین ضخامت بالا در فرش‌های ۷۰۰ شانه سبب می‌شود تا دوام و ماندگاری نیز در این فرش‌ها افزایش یابد. ضمن اینکه این فرش‌ها پس از شست‌وشو نیز از بین نخواهند رفت و دوام و طول عمر بالایی را در محیط‌های شلوغ و بارها شست‌وشو از خود نشان خواهند داد.

۵.      قیمت فرش ۷۰۰ شانه نسبت به دیگر فرش‌ها

 

 

قیمت فرش ۷۰۰ شانه را می‌توان نسبت به دیگر انواع فرش ماشینی کمتر دانست. این موضوع به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از فرش ۷۰۰ شانه شناخته می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که کمتر بودن قیمت فرش در نوع ۷۰۰ شانه نسبت به دیگر فرش‌های ماشینی به معنای کیفیت پایین آن نیست!

بررسی مهم‌ترین مشخصات در فرش ۷۰۰ شانه کوروش

 

فرش کاشان؛ تولیدکننده فرش ۷۰۰ شانه در ایران

 

اگر به دنبال عوامل موثر بر روی قیمت فرش و انتخاب و خرید یک گزینه مناسب و با قیمت معقول هستید، لازم است تا درباره این فرش بیشتر بدانید. فرش ۷۰۰ شانه به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع فرش ماشینی موجود در بازار، فروش بالایی دارد.

قیمت فرش ۷۰۰ شانه نسبت به دیگر انواع فرش ماشینی کمتر بوده و درعین‌حال، دارای دوام و ماندگاری مناسبی است. تمامی این مزایا در کنار یکدیگر سبب شده است تا از فرش ۷۰۰ شانه بتوان به‌عنوان یک فرش ماشینی مناسب یاد کرد.

فرش ماشینی کاشان به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان فرش ماشینی ۷۰۰ شانه تولید کاشان، به شما در انتخاب یک گزینه مناسب کمک خواهد کرد. در صورت نیاز به خریداری از فرش ۷۰۰ شانه، تنها لازم است تا با ما تماس حاصل فرمایید و نیازهای خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *