فرش کاشان

مبل طوسی به چه فرشی میاد؟

مبل طوسی با چه فرشی ست میشه ؟

مبل طوسی به چه فرشی میادفرش یکی از گزینه های مهم در ست کردن دکوراسیون و چیدن دکوراسیون میباشد بهمین خاطر انتخاب رنگ فرش خیلی مهم و حساس است

شناخت رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون خانه بسیار مهم و نقش اساسی در چیدمان آنها دارد. آشنایی با رنگ ها و خصوصیت هر کدام ، نوع ترکیب هر رنگ با رنگ های دیگر نکات بسیار مهمی است که موجب می شود تا چیدمان یک منزل به چشم ما بسیار زیبا به نظر برسد و یا عدم مراعات این نکته ها موجب می شود از لحاظ بصری چیدمانی آشفته و یا خسته کننده باشد. حال ما قصد داریم با معرفی چند رنگ و خصوصیات آنها بتوانیم راهنمایی کوچکی در جهت انتخاب نوع فرش مورد نیاز خود باشیم.در این مقاله سعی داریم شما را با چگونگی ست کردن فرش با مبلمان طوسی اشنا کنیم با ما همراه باشید

 

مبل طوسی

رنگ طوسی رنگی بسیار پرکاربرد در طراحی منازل و چیدمان خانه ها دارد. طیف رنگی بسیاری هم برای رنگ طوسی وجود دارد. رنگ های فیلی ، طوسی ، نوک مدادی و نقره ای از جمله رنگ های جذاب و زیبا در این دسته رنگ هستند. برای دوستانی که مبلمان منزل آنها از طیف رنگی طوسی استفاده می کنند روش های مختلفی وجود دارد که چه فرشی و با چه رنگی را با مبل طوسی ست کنند.

مبل طوسی با چه فرشی ست می شود

ست کردن مبل طوسی به دلیل ترکیب رنگ طوسی کار سخت و پیچیده ای نیست همانطور که میدانید رنگ طوسی در گروه رنگ های خنثی و ارام هست و طیف زیادی از رنگ ها با این رنگ همخوانی و قابل هماهنگی است

مبل طوسی  و فرش هم رنگ

روش اول می توان فرش را همرنگ و یکنواخت با مبل طوسی انتخاب کرد. تنوع طرح و رنگ فرش فیلی و طوسی  بسیار بالا هست و شما میتوانید خیلی راحت در میان این تنوع محصول طرح خود را انتخاب کنید

فرش فیلی و طوسی

انتخاب فرش و مبل همرنگ باعث ایجاد محیطی یکنواخت میشود  اما نکته مهم این است که با انتخاب  رنگ مشابه  مبل و فرش موجب این می شود که فضای خانه کاملا یکدست و یکنواخت دیده شود و به همین دلیل بسیار زود باعث خستگی و دلزدگی خواهد شد. راه حل این موضوع استفاده از رنگ های مکمل و متضاد رنگ طوسی در سایر وسایل منزل خواهد بود. این وسایل شامل پرده ، کوسن ها و رنگ دیوار است. استفاده از پرده رنگی مانند رنگ سبز یا آبی ، کوسن های رنگ زرد و یا آبی فضای خانه را بسیار شاداب و دلنشین تر خواهد کرد و از آن فضای یکنواخت و سرد به فضایی بسیار زیبا تغییر خواهد کرد.

مبل طوسی و فرش متضاد

روش دوم استفاده از فرش با رنگی متضاد و متفاوت از مبل رنگ طوسی است. رنگ طوسی جزو رنگ های خنثی است پس با رنگ های بسیاری می تواند همخوانی و هماهنگی پیدا کند. همچنین ایجاد تضاد رنگی با مبل طوسی موجب می شود که دکوراسیون منزل جلوه بسیار بیشتری پیدا کند. اگر رنگ مبل طوسی روشن باشد می توان با استفاده از فرش سرمه ای و یا فرش دودی تضاد جالبی ایجاد کرد. فرش رنگ دودی در سال های اخیر در فرش ۱۵۰۰ شانه به بهترین شکل طراحی و تولید می شوند به همین دلیل می توانند گزینه بسیار خوبی برای انتخاب و ست کردن فرش با مبل طوسی باشد.

مبل طوسی فرش کرم

یکی از راحت ترین و البته زیبا ترین نوع دکوراسیون ها فرش کرم و روشن است اگر از مبل رنگ طوسی تیره استفاده می کنید استفاده از فرش با زمینه رنگ کرم گزینه بسیار مناسبی است . به این دلیل که مبلمان تیره فضا را تا حدودی تاریک نشان میدهد و استفاده از فرش رنگ کرم این ضعف را پوشش می دهد م نمایی خاص و متفاوت را برای منزل به وجود می آورد.

مبل طوسی و فرش رنگ آبی

رنگ آبی و یا اطلسی که در فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان  بسیار زیبا و متنوع طراحی شده گزینه خیلی عالی برای رنگ مبل شماست 

ترکیب مبل طوسی با فرش آبی می تواند نمایی بسیار لوکس و کلاسیک برای منازل ایجاد کند. اگر در ترکیب رنگی فرش نیز از رنگ طلایی و یا بژ استفاده شده باشد بسیار همخوانی مناسبی با مبل طوسی خواهد داشت و گزینه خوبی برای انتخاب خواهد بود.

 

کارخانه فرش کاشان با داشتن بیشترین تنوع در طرح و رنگ فرش ماشینی در کیفیت های مختلف، گزینه های فراوانی برای انتخاب فرش در اختیار خریداران قرار می دهد تا با خیالی راحت مناسب ترین فرش را متناسب با دکوراسیون منزل خود را انتخاب کنند.

همچنین این کارخانه در سایت رسمی خود با فراهم آوردن بستری بسیار مفید و کاربردی به نام چیدمان دکوراسیون، این امکان را به وجود آورده تا خریداران با انتخاب فرش و تمامی اجزای دکوراسیون مشابه منزل خود، قبل از خرید بتوانند در کنار هم این وسایل را چیده و امتحان کنند تا با اطمینان خاطر از طرح و رنگ نسبت به خرید اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *