اطلاعیه تولیدی فرش کاشان

با مزایای خرید مستقیم فرش کاشان آشنا هستید؟

مزایای خرید مستقیم از کارخانه

مزایای مراجعه به کارخانه فرش کاشان جهت خرید فرش:

محصولات و اجناس زیادی در کشور ایران تولید می شود. اگر امکان خرید محصولات به صورت مستقیم و با حذف واسطه وجود داشته باشد، قیمت خرید محصولات کاهش می یابد .

 

البته از کیفیت بالاتری نیز برخوردار خواهند بود. خرید فرش کاشان به صورت مستقیم از درب کارخانه مزایای زیادی دارد که می توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد. در اینجا قصد داریم به مزایای خرید مستقیم فرش ازکارخانه فرش کاشان بپردازیم تا موجب تشویق مشتریان شود تا نسبت به خرید مستقیم فرش اقدام کنند.

دغدغه اصلی نوعروسان و خانم های خانه دار چیست؟

فرش یکی از مهمترین اجزا در دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان می باشد. فرش مانند مبل و … علاوه بر جنبه مصرفی، جنبه تزیینی نیز دارد. فرش ها مساحت زیادی از منزل را تحت پوشش قرار می دهند، بنابراین به شدت در زیبایی و جذابیت محیط داخلی ساختمان موثر عمل می کند.

لازم به ذکر است که داشتن منزلی زیبا با دکوراسیون هماهنگ بستگی به سلیقه و هنر خانم خانه دار دارد. در حقیقت خانم ها قادر به هماهنگ کردن فرش با سایر وسایل می می باشند. با دیدن یک منزل زیبا و شیک می توان به خوش سلیقه و هنرمند بودن خانم خانه پی برد، به همین دلیل یکی از دغدغه های اصلی خانم های خانه دار و نوعروسان انتخاب فرش ماشینی می باشد.

نمای فرش کاشان در دکوراسیون

نمای فرش کاشان در دکوراسیون

 

  1. خرید فرش مناسب تر و با کیفیت تر از کارخانه:

یکی از مزایای خرید مستقیم فرش کاشان، مراجعه به کارخانه فرش کاشان در کاشان و یا نمایشگاه فرش کاشان در تهران   می باشد. با مراجعه به کارخانه، خرید به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها صورت می گیرد. اما مراجعه به مراکز و فروشگاه های نامعتبر به دلیل وجود واسطه ها و همچنین دریافت سود زیاد، قیمت فرش ها بالا می باشد. بنابراین خریدار مجبور به خرید فرش با کیفیت پایین تر و یا متراژ کمتر می شود. تنها راه موثر برای خرید فرش با قیمت مناسب، خرید از کارخانه می باشد.

  1. تحویل سریع و به موقع سفارشات:

همان طور که گفته شد خرید از کارخانه بدون واسطه می باشد، بنابراین سفارشات به سرعت وارد چرخه تولید می شود. سپس بعد از تولید فرش، محصول در اسرع وقت به مقصد ارسال می شود. در نتیجه مدت زمان تولید و ارسال فرش سفارش داده شده بسیار کوتاه می باشد. اما در فروشگاه های دیگر به دلیل وجود واسطه ها، تحویل فرش به مدت زمان زیادی احتیاج دارد، زیرا سفارش باید توسط تعداد متعددی واسطه به کارخانه ارسال شود. در واقع یکی از مزایای خرید مستقیم فرش کاشان، کوتاه بودن مدت زمان انتظار مشتری جهت دریافت سفارش می باشد.

 

فرش کاشان

  1. وجود طرح ها و نقشه های جدید:

از دیگر مزایای خرید فرش به صورت مستقیم  از کارخانه و یا نمایشگاه، وجود طرح ها و یا فرش های جدید و به روز می باشد. در حقیقت فرش های تولید شده ابتدا در کارخانه و نمایشگاه مربوط به فرش کاشان قرار می گیرند، برای مثال فرش ۱۲۰۰ شانه افشان ده ها طرح هست که میتوانید مدل های ان را در سایت و نمایشگاه کارخانه ببینید بنابراین با مراجعه به نمایشگاه می توان فرش های جدید و بروز را مشاهده کرد و از بین آن ها فرش مورد نظر را انتخاب کرد.

  1. تنوع زیاد طرح و نقشه فرش های موجود در کارخانه:

فرش های موجود در کارخانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشند. فرش ها در طرح ها و رنگ های بسیار وسیع تولید شده و در نمایشگاه قرار می گیرند. در حقیقت تمام مدل های فرش کاشان در نمایشگاه و یا کارخانه به صورت یکجا گرد هم آمده اند. در نتیجه یکی دیگر از فواید خرید فرش از کارخانه فرش کاشان  تنوع بسیار زیاد فرش های موجود می باشد که انتخاب آن با هر سلیقه و هر توان مالی امکان پذیر می باشد. طراحان داخلی ماهر، طرح های متنوعی را طراحی می کنند و توسط دستگاه های مدرن و کاملا پیشرفته طرح های ایجاد شده را روی فرش ها اجرا می کنند.

  1. خرید فرش با اطمینان بیشتر و پیگیری راحت تر آن:

فروش فرش ها در کارخانه به صورت ضمانتی صورت می گیرد، زیرا نسبت به کیفیت محصولات خود به شدت اطمینان دارند. فروش ضمانتی محصولات باعث می شود تا خریدار از خرید خود مطمئن باشد و هیچ گونه شکی نسبت به کیفیت محصول نداشته باشد. لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا ایرادی به راحتی می توان از کارخانه برای پیگیری مشکل اقدام کرد. بنابراین از دیگر مزایای خرید مستقیم از کارخانه فرش کاشان می توان به اطمینان بیشتر در خرید و پیگیری راحت تر آن اشاره کرد.

تفاوت قیمت ۲۰ الی ۳۰ % در کارخانه فرش کاشان

به علت حدف واسطه و خرید مستقیم از شرکت فرش کاهش ۲۰ الی ۳۰% در قیمت فرش ها و تفاوت قیمت بوجود می اید که باعث خریدی بهتر برای خریداران گرامی میشود برای مثال فرش خریداری شده در کارخانه فرش     قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ گل برجسته در کارخانه فرش ستاره کوروش بروی ۱۲متری ۷۷۰۰ تومن هست. که داخل نمایشگاه های فرش حداقل ۸۵۰۰ تومان هست یا  برای فرش ۱۰۰۰ شانه  قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری ۱۰۰۰ شانه در کارخانه فرش ۷۲۰۰ هزار تومان و در فروشگاه ها ۷۸۰۰ تومن هست

قیمت فرش ۵۰۰ شانه

قیمت فرش ۷۰۰ شانه

قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

خرید حضوری فرش به صورت مستقیم و مزایای آن:

خرید اینترنتی فرش از تولید فرش کاشان

خرید اینترنتی فرش از تولید فرش کاشان

خرید حضوری یکی از راه های موجود برای خرید فرش به صورت مستقیم می باشد. در خرید حضوری می توان فرش ها را به صورت فیزیکی بررسی کرد، تمام محصولات را لمس کرد، آن ها را با یکدیگر مقایسه کرد. از مسئولین مشاوره کرد و سپس برای خرید اقدام کرد. بنابراین یکی دیگر ازفواید خرید فرش از فرش کوروش مراجعه حضوری و بررسی تمام مدل ها می باشد.

خرید غیر حضوری و آنلاین از فرش ستاره کوروش

افرادی که قادر به خرید حضوری نیستند، میتوانند به صورت غیر حضوری اقدام کنند و بعد از بررسی تمام مدل های موجود در سایت، نسبت به خرید اقدام کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *