اطلاعیه تولیدی فرش کاشان, فرش کاشان, مطالبی درباره فرش

فرش طوسی در دکوراسیون خانه | 100 طرح فرش جدید طوسی

فرش رنگ طوسی

فرش طوسی در دکوراسیون می تواند منعکس کننده آرامش و اعتماد صاحب خانه باشد. در زیر تعدادی از پرطرفدار ترین و پرفروشترین فرش رنگ طوسی را قرار دادیم قبل از دیدن طرح های طوسی لطفا توضیحات این محصول را مطالعه کنید تا خرید بهتری داشته باشید.

چگونه بهترین رنگ فرش را انتخاب کنیم؟

وقتی می خواهید زمان زیادی از یکی از وسایل منزل استفاده کنید، باید در انتخاب آن نیز حساسیت و توجه زیادی را صرف نمایید. انتخاب فرش برای خانه نیز جزو همین قاعده و قوانین می باشد. در زمان انتخاب باید به طرح و رنگ آن توجه زیادی نمود. تا در طولانی مدت باعث خستگی صاحب خانه نشود و یا از مد نیفتد.

امروزه استفاده از رنگ های خنثی در دکوراسیون و لوازم منزل بسیار پر طرفدار شده است. رنگ هایی مانند طوسی، خاکستری، دودی، کرم، بژ، شیری و… دامنه وسیعی از حق انتخاب برای لوازم خانه را در اختیار شما قرار می دهد. فرش هایی به رنگ خنثی قابلیت هماهنگی با رنگ های دیگر را دارند. استفاده از رنگ های گرم در کنار فرش ماشینی به رنگ سرد و خنثی باعث ایجاد تعادل بین طیف رنگی محیط می شود. وجود تعادل جذاب چشم هر بیننده ای و مهمانی را به خود جلب خواهد نمود.

گالری فرش طوسی جدید

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح ستایش طوسی طلایی

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش طوسی طلایی جدید ۱۲۰۰ شانه کاشان

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش طوسی گل برجسته ۱۲۰۰ شانه کاشان

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش فرهاد ۱۲۰۰ شانه دودی

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش افشان طوسی طلایی لایت

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش طوسی طلایی ۱۲۰۰ شانه طرح ایسان

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش طرح اصفهان دودی ۱۲۰۰ شانه

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش پارسا ۱۲۰۰ شانه

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش کاشان طرح ستایش رنگی

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش افشان شروین ۷۰۰شانه ارزان قیمت

۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش لیلی ۱۲۰۰ شانه رنگ طوسی روشن

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت طرح کیمیا دلفینی

۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش طرح اصفهان طوسی روشن

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش پردیس وینتیج

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش طوسی پرنگ طرح افشان

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۵۰۰ شانه وینتیج دودی

۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان۸,۶۰۰,۰۰۰ تومان

فرش وینتیج طلاکوب ۵۰۰ شانه دودی

۲,۴۵۰,۰۰۰ تومان۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۱۲۰۰ شانه نقشه آیسان نقره ای

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۱۵۰۰ شانه طرح روژان طوسی

۹,۴۵۰,۰۰۰ تومان۱۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۷۰۰ شانه افشان دودی

۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۷۰۰ شانه طرح ویکتوریا دودی

۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش وینتیج دودی ۱۲۰۰ شانه نقشه اصفهان

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۷۰۰ شانه نقشه تلما دودی

۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

فرش ۱۲۰۰ شانه زغالی طرح ویکتوریا

۷,۷۰۰,۰۰۰ تومان۱۵,۴۰۰,۰۰۰ تومان

فرش طوسی

رنگ طوسی جزو رنگ های خنثی و سرد به شمار می آید. از نظر روانشناسی رنگ ها، رنگ طوسی دارای ویژگی هایی مانند وجود اعتماد به نفس، دارا بودن هوش بالا، آرامش بخشی، تمایل به سازگاری، استرس و دلهره کم، بی طرف بودن و عدم وابستگی زیاد و… می باشد. رنگ طوسی مانند دیگر رنگ ها طیف زیادی دارد و از طوسی روشن تا طوسی تیره وسعت دارد.

فرش طوسی جدید در اتاق پذیرایی

 

فرش طوسی جدید

فرش طوسی جدید


فرش طوسی گل رز

فرش طوسی گل رز


فرش طوسی ذغالی طلایی

فرش طوسی ذغالی طلایی


فرش کاشان طوسی 1500 شانه

فرش کاشان طوسی ۱۵۰۰ شانه

فرش های ماشینی به رنگ طوسی از جمله رنگ هایی هستند که کاربرد زیادی در  طراحی دکوراسیون مدرن دارند. چون به راحتی می توان فرش کاشان طوسی رنگ را با دیگر رنگ ها هماهنگ نمود و فضایی ظریف و ماهرانه خلق نمود.

اگر ابعاد اتاق پذیرایی شما کوچک است و مایل هستید تا حس آرامش را در اتاق خود القا کنید، به دنبال طیف روشن تری از رنگ طوسی باشید. تا باعث بزرگ جلوه دادن و پر نور شدن ابعاد اتاق شود. اما اگر می خواهید سنگینی و متانت بیشتری در محیط اتاق باشد، می توانید فرش خاکستری تیره‌ را انتخاب کنید.

با فرش طوسی نیز می توان یک ترکیب شاد ایجاد نمود. مثلا طوسی و سفید هر جزو رنگ های خنثی هستند و ترکیب خوبی در کنار هم می سازند. انتخاب فرش طوسی با مبلمان سفید باعث خیره کننده بودن دکوراسیون داخلی خانه می شود. در کنار این ترکیب می توان از لوازم تزیینی و اکسسوری های سفید، روشن و براق و یا تم زغالی و مات استفاده نمود. این ترکیب فوق العاده زیبا برای اتاق نشیمن بسیار مناسب می شود.

فرش هایی به رنگ تیره و پر رنگ، آلودگی و لکه ها را کمتر نشان می دهند. فرش خاکستری تیره باعث می شود فضایی دنج و صمیمی در پذیرایی به وجود آید.

برای سبک دکوراسیون خانه های مدرن، ترکیب فرش ماشینی طوسی رنگ با تلفیق رنگ فیروزه ای زیبایی این رنگ را به اوج می رساند. این ترکیب رنگ باعث ایجاد آرامش در فضای اتاق پذیرایی می گردد.

ترکیب فرش طوسی و رنگ صورتی به دلیل خاصیت ملایمی دارد برای فضا‌های مدرن و امروزی بسیار مناسب است. این ترکیب ملایم، خاص و دوست داشتنی باعث ایجاد هیجان و شور و شوق در فضای اتاق پذیرایی می شود و برای زوج های جوان گزینه مناسبی می باشد.

فرش طوسی طلایی در دکوراسیون منزل

انتخاب رنگ مناسب برای فرش تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی منزل دارد و می‌توان یک محیط متفاوت و جذاب ایجاد نمود. رنگ طوسی، یکی از انواع رنگ‌های جذاب و خاص است که با استفاده از آن می‌توانید تحولی اساسی و مثبت در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد نمایید. این رنگ، را به راحتی می‌توانید با پرده، مبلمان و … ست کنید. اگر می‌خواهید با تاثیر استفاده از فرش طوسی طلایی در دکوراسیون منزل بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

فرش طوسی طلایی

فرش طوسی طلایی یا فرش طلاکوب، از رنگ‌های خیلی خاص محسوب می‌شود که می‌توان آن را با مبلمان طوسی به راحتی ست کرد. نوع طوسی طلایی، با زیبایی و شکوهی که دارد، می‌تواند جلوه‌ای فوق‌العاده به فضای منزل شما ببخشد.

به همین دلیل، این ترکیب رنگ، خیلی محبوب شده است. با توجه به طرح فرش­های طلاکوب، می‌توان از آن در سبک مدرن و کلاسیک استفاده نمود که در هر یک جلوه‌گری و نمای منحصر به‌فردی با توجه به طرح و نقش خود دارد. در واقع با خرید نوع طوسی، دیگر هیچگونه دغدغه‌ای بابت هماهنگی آن با سایر دکوراسیون منزل خود نخواهید داشت.

فرش طوسی در اتاق نشیمن

فرش کاشان رنگ طوسی به دلیل ماهیت خنثی که دارد، می تواند با بیشتر رنگ ها  ترکیب شود و در محیط خانه به خوبی بدرخشد. اما در انتخاب رنگ مکمل رنگ طوسی باید دقت نمود.

طوسی و قهوه ای به خوبی در کنار یکدیگر می نشینند. اگر سبک خانه شما کلاسیک است می توانید در کنار فرش خاکستری از مبلمان، لوازم تزیینی چوبی یا چرمی قهوه ای رنگ استفاده نمایید. این ترکیبی زیبا در کنار نورپردازی مناسب، اتاقی آرام و زیبا را برای شما خواهد ساخت.

فرش ماشینی طوسی با مبلمان کرم رنگ و استفاده از لوازم تزیین و پرده هایی در این تناژ رنگ، می تواند فضا را گرم تر و زیباتر جلوه دهد. می توانید از کوسن بژ، عسلی، طلایی و قهوه ای برای بخشیدن انرژی و روح تازه در فضا نیز استفاده کنید.

ترکیب طوسی و آبی روشن بسیار باطراوت بوده و برای اتاق های آفتاب گیر بسیار مناسب است. فرش طوسی با مبلمان آبی روشن، کوسن های ذغالی و پرده های سفید ترکیبی لطیف و بی نظیر است.

فرش به رنگ طوسی در اتاق خواب

اتاق خواب می تواند ترکیبی متفاوت از اتاق های پذیرایی و نشمین چیده شود. ترکیب رنگ زرد براق یا زرد مایل به نارنجی، به خوبی در کنار طوسی می نشید. فرش به رنگ طوسی تا دکوراسیون زرد یا نارنجی باعث پر انرژی و گرم شدن فضای اتاق خواب می شده و حس خوبی به افراد منتقل می کند. این ترکیب متمایز و زیبا برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب است چون باعث می شود، برای انجام تکالیف شان انرژی بیشتری بگذارند.

طوسی در کنار رنگ هایی مانند سبز متعادل خواهد شد و حسی از طبیعت را در کنار مدرن بودن به همراه دارد. از دیگر ترکیب های متفاوت و دلنشین برای اتاق پذیرایی طوسی و رنگ سبز است. رنگ سبز در گروه رنگ های گرم و شیک دسته بندی می شود. ترکیب فرش طوسی و چیدمان سبز بسیار جذاب و خیره کننده است. شما به خوبی می توانید از این ترکیب برای ایجاد فضایی متفاوت و شاد استفاده نمایید.

کلام آخر

مطمئنا ترکیب رنگ های مختلف در کنار هم نیازمند سلیقه شخصی می باشد. اما در این مجموعه ترکیبات متنوعی از فرش طوسی با دیگر رنگ ها را ذکر کردیم. امیدواریم حالا که با تاثیر فرش به رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی خانه آشنا شدید، با آگاهی بیشتری بتوانید این فرش را برای خانه خود خریداری نمایید. هیچ وقت تاثیر رنگ ها را از یاد نبرید و قبل از خرید به نکاتی که در این مطلب گفته شد، توجه نمایید.

فرش رنگ طوسی

فرش رنگ طوسی

طرح های جدید فرش طوسی

فرش های طوسی در کیفیت های مختلفی تولید می شود. از جمله این فرش ها باید به فرش های ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه اشاره کرد.
در فرش های ۷۰۰ شانه جدیدترین طرح ها و نقشه ها با رنگ طوسی باید به فرش هالیدی ۷۰۰ شانه ، فرش افشان شاهان ترمه ای ، افشان گیلدا و شهیاد اشاره کرد که بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته و بسیار پرفروش هستند.

در فرش های ۱۰۰۰ شانه نقشه های افشان بهشت و فرش طرح بهامین و فرش ۱۰۰۰ شانه نقشه اصفهان بسیار زیبا و خاص طراحی شده اند و در دسته فرش های ۱۰۰۰ شانه بیشترین فروش را داشته اند .

در فرش هاش ۱۲۰۰ شانه تولیدات بیشتری با رنگ طوسی و نقره ای صورت گرفته است. اغلب این نقشه ها به صورت گلبرجسته هستند. فرش نقشه یکتا نقره ای ، نقشه همتا و نقشه نایین طرح های بسیار زیبای این دسته از فرش ها هستند.

فرش های طوسی گلبرجسته

فرش های ۱۵۰۰ شانه جدیدترین و ظریفترین تولیدات کارخانه فرش کاشان است. در فرش های ۱۵۰۰ شانه از رنگ طوسی و یا نقره ای بسیار استفاده شده است . تمامی این نقشه به صورت گلبرجسته هستند. نقشه های بسیار زیبای افشان بهار ، طاووس و نقشه خشتی از طرح های بسیار زیبای مجموعه ۱۵۰۰ شانه کارخانه فرش کاشان است.

فرش ارزان قیمت رنگ طوسی

همانطور که پیش تر گفته شد به دلیل استقبال بسیار زیاد از فرش های رنگ طوسی ، کاخانه فرش کاشان سعی نموده تا از این رنگ زیبا در فرش های ارزان قیمت نیز استفاده کند تا پاسخگوی همه نیازها با همه سلیقه ها باشند. در حال حاضر فرش  ۵۰۰ شانه به عنوان فرش های ارزان قیمت کاربردهای بسیار زیادی برای خریداران داشته به همین دلیل رنگ طوسی این فرش های بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. فرش ۵۰۰ شانه رنگ طوسی با زمینه روشنی که فراهم می آورند موجب شده است که فرش های در دکورسیون های متفاوتی نیز استفاده شوند.

کارخانه فرش کاشان

Kashan Carpet Exhibition and Representation in Tehran

مجموعه کارخانه فرش کاشان با تولیدات متنوعی که دارد همواره به دنبال جلب نظر و سلیقه های متفاوت خریداران فرش کاشان بوده تا دوستداران فرش ماشینی ، با خیال راحت بتوانند گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب داشته باشند . به همین دلیل همه افراد با هر سلیقه و با هر توان مالی می توانند به راحتی فرش مورد نظر خود را پیدا کنند و برای خرید فرش ماشینی دغدغه ای نداشته باشند. تنوع بسیار زیاد در کیفیت و طرح و مدل از مهترین مزیت های کارخانه فرش کاشان است. نمایشگاه و نمایندگی فرش کاشان در تهران با فراهم آوردن بهترین امکانانت برای نمایش فرش ماشینی همه روزه آماده خدمت رسانی به خریداران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *