وبلاگ

از کجا فرش ارزان بخریم

فرش ارزان از کجا بخرم

فرش ارزان از کجا بخرم؟ محل فروش فرش ارزان کجاست؟ فرش ماشینی خیلی ارزان از کجا پیدا کنیم؟ فرش ماشینی ارزان از کجا بخرم؟ از کجا فرش ماشینی ارزان قیمت بخرم؟ از جمله سوالاتی است که ذهن افراد را قبل از خرید فرش ماشینی به خود درگیر می کند. در این مطلب قصد داریم در موضوع فرش ارزان صحبت کنیم. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

قیمت فرش ماشینی

برای فروش هر کالایی، قیمت مصوبی وجود دارد. نرخ مصوب فروش یک فرش ماشینی به این صورت محاسبه می شود:

هزینه تمام شده فرش + سود + مالیات

قیمت فرش، شامل حقوق و دستمزد کارگران و… است. این قیمت مصوب برای کارخانه یا همان خرید مستقیم فرش از کارخانه می باشد. قیمت مصوب برای فروشگاه ها متفاوت است و هزینه هایی مانند اجاره و هزینه حقوق کارکنان و هزینه تبلیغات، به نرخ کارخانه اضافه می شود.

شرکت های تولیدی مستقر در شهر کاشان، فرش های تولیدی خود را ارزان تر عرضه می کنند. به دلیل وجود کارخانه های ریسندگی و شرکت های وارد کننده الیاف در شهر کاشان، قیمت پایانی فرش در این شهر ارزانتر است. کارخانه فرش کاشان، جزو ارائه دهندگان فرش ماشینی ارزان در کشور می باشد، زیرا تمامی فرش های تولیدی خود را با قیمت کارخانه به فروش می رسانند.

عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

فاکتور های زیادی در قیمت انواع فرش ماشینی تاثیر گذار است. از جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شانه و تراکم فرش
  • الیاف مورد استفاده در فرش
  • محل خرید فرش
  • سایز و ابعاد فرش

و البته فاکتور دیگری نیز در خرید فرش ارزان موثر است. و آن خرید مستقیم از کارخانه فرش ماشینی می باشد.

 

فرش ماشینی ارزان

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین انواع فرش های ماشینی، فرش های ۷۰۰ شانه هستند. تراکم این نوع فرش ها، در حدود ۲۵۵۰ می باشد. جنس نخ به کار رفته در این فرش ها ۱۰۰ ٪ اکرولیک هیت ست شده است. قیمت فرش ۷۰۰ شانه متناسب بوده و ارتفاع خاب مناسبی نیز دارند. درباره کیفیت فرش های ۷۰۰ عامل دیگری نیز تعیین کننده است و آن جنس پود فرش می باشد. بهتر است فرشی با نخ پود پنبه خریداری کنید، تا دوام و عمر طولانی برای شما داشته باشد.

ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران

ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران

ارزانترین مرکز خرید فرش در تهران

کارخانه فرش کاشان برای حال خریداران محترم فروشگاه و دفتر فروشی در تهران برپا کرده است که علاوه بر فروش به صورت عمده و قیمت درب کارخانه از تنوع بسیار بالای نیز برخوردار میباشد که ارزانترین مرکز خرید فرش در شهر تهران میباشد و شما عزیزان میتوانید فرش مورد نظر خود را به قیمت درب کارخانه از این مجموعه خریداری کنید .

 

فرش ارزان قیمت از کجا بخریم؟

مشتریان باید متوجه کنند که به جز اهمیت قیمت، باید کیفیت فرش را هم در نظر داشته باشند. البته فرش ارزان قیمت پاسخگو نیازهای خانواد های زیادی خواهد بود. پیشنهاد ما برای این دوستان که بودجه کمی برای خرید فرش ماشینی در نظر گرفته اند، خرید فرش ته انباری یا خرید مستقیم از کارخانه فرش است.

برای خرید فرش ماشینی با قیمت مناسب و خرید فرش ته انباری، باید بسیار دقت کنید. تا فرش ماشینی باکیفیت و خوب خریداری نمایید، حتما توجه کنید فرش دارای برچسب کارخانه و مشخصات باشد. فرش های نو در هفته های اول، مقداری پرزدهی دارند، اما اگر پرزدهی مداوم باشد، نشان از بی کیفیت بودن نخ خاب فرش است.

همیشه فرش ارزان قیمت به معنی بی کیفیت بودن آن نیست، بلکه با خرید مستقیم از کارخانه تولید فرش نیز می توانید، فرش خوب با قیمت مناسب بدست آورید. فروشگاه اینترنتی فرش کاشان به دلیل عرضه فرش با قیمت کارخانه، فرش ارزان قیمت را در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. فرش های تولیدی این مجموعه به دلیل در میان نبودن واسطه ها، قیمت ارزان‌تری دارد. فرش های ارائه شده کارخانه فرش کاشان حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش می باشد.

انواع فرش های با قیمت پایین عرضه شده توسط کارخانه فرش کاشان در طرح های زیبا و جذاب و با بهترین نرخ های درجه یک بافته شده اند. استفاده از الیاف هیت ست شده در فرش باعث طول عمر زیاد آن و عدم ایجاد حساسیت و آلرژی می شود.

از کجا فرش ارزان بخریم

از کجای کاشان فرش بخریم

فرش ماشینی رو میتوانید با قیمت بسیار مناسب تر ،در شهر کاشان خرید کنید .بهمین خاطر خریدارانی که قصد خرید فرش دارند و امکان مراجعه به کاشان را دارند میتوانند بصورت مستقیم از کارخانه فرش خرید کنند بهمین خاطر بسیاری از خریداران که بصورت تلفنی تماس گرفتن این سوال را دارند که از کجای کاشان فرش بخریم ؟ برای خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان میتوانید به ادرس کارخانه مراجعه کنید که علاوه بر دیدن مدل های فرش میتوانید سیستم بافت و محیط کارخانه هم اشنا شوید برای مراجعه به کارخانه میتوانید به ادرس کارخانه کاشان شهرک صنعتی فتح المبین اول شهرک فرش ستاره کوروش مراجعه کنید و علاوه بر دیدن طرح های جدید بهترین قیمت را خریداری کنید

 

فرش ته انباری چیست؟

فرش ته انباری به فرش هایی گفته می شود که دیگر کارخانه قصد بافت آن مدل ها را ندارد. و مدل های تولید شده از قبل مانده در انبار را می خواهد به فروش برساند. و می خواهد هزینه زمانی و مالی خود را صرف فرش های جدید و باب سلیقه مردم نماید.

بنابراین این دسته از فرش های ته انباری، هیچ عیب و پارگی و زدگی ندارند و از لحاظ کیفیت، طرح و رنگ و نخ باکیفیت بوده و ۱۰۰ ٪ اکریلیک می باشند. تنها به دلایلی دیگر بافت نمی شود. به همین دلیل کارخانه یا فروشگاه با قیمتی پایین تر از بازار، و آن ها را به عنوان فرش ته انباری به فروش می رسانند.

از کجا فرش ارزان بخریم

خرید فرش مستقیم از کارخانه

بهترین و ارزان ترین راه برای خرید فرش ماشینی ارزان، خرید مستقیم فرش از کارخانه می باشد. خرید مستقیم فرش ماشینی را می توان به صورت حضوری از نمایشگاه های کارخانه و یا به صورت غیر حضوری انجام داد. با توجه به مسافت منزل خریدار با تولید کننده فرش ماشینی و صرف هزینه های اضافی، خرید اینترنتی فرش از کارخانه برای هر فردی مقرون به صرفه می باشد.

برخی از مردم بر این باورند که، خرید مستقیم و بدون واسطه فرش ماشینی یعنی خرید حضوری از کارخانه فرش. اما بهتر است بگوییم که مشتریان می توانند به صورت حضوری از نمایندگی های کارخانه در شهرهای مختلف خرید خود را انجام دهند. و یا به صورت اینترنتی از فرشگاه های آنلاین کارخانه، اقدام به خرید مستقیم نمایند.

در خرید فرش به صورت مستقیم از کارخانه به دلیل حذف واسطه ها و دلالان، قیمت فرش ها به نرخ کارخانه به فروش می رسد. در خرید مستقیم تمامی هزینه های اضافی حذف می شود و فرش اصل و باکیفیت با قیمت واقعی خود به دست مشتری می رسد.

در خرید غیر حضوری و به صورت آنلاین، خریدار می تواند مشخصات و ویژگی های انواع فرش ماشینی کاشان را مشاهده کرده و بهترین و ارزان ترین فرش مناسب برای منزل خود را خریداری نماید.

 

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم تا به سوالات شما درباره فرش ارزان از کجا بخریم، پاسخ کاملی داده باشیم. همچنین چند راه پیشنهادی نیز برای شما بیان کردیم تا در زمان انتخاب و خرید، فرشی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان خریداری کنید. فروشگاه آنلاین فرش کاشان گزینه خوبی برای تهیه انواع فرش باکیفیت ماشینی با قیمت ارزان می باشد.

5 نظر در “از کجا فرش ارزان بخریم

  1. فاطمه مقدسی گفت:

    من از شما فرش ارزان خریدم ادرستونم خیلی سر راست بود خواستم تشکر کنم

    1. kashan گفت:

      مبارک باشه

  2. مینا حق پرست گفت:

    فرش ارزان از کجا میتونم بخرم تو شهر شیراز

    1. kashan گفت:

      شما میتونید بصورت غیر حضوری سفارش بدید

  3. قریشی گفت:

    سلام من فرش ۹متری ۱۰۰۰شانه قیمت مناسب میخام ازکجا بخرم ممنون میشم راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *