اطلاعیه تولیدی فرش کاشان, فرش کاشان

دنیای فرش ماشینی با فرش کاشان

دنیای فرش ماشینی با فرش کاشان

دنیای فرش ماشینی با فرش کاشان

فرش ایران  با ساختار منسجم و کیفیت بالای تولید و طراحی از دیر باز تا کنون مورد توجه جهانیان بوده و هست  ‌.اقای محمدی مسئول فروش فرش کاشان به عنوان یکی از کارشناسان ویژه در زمینه فرش فعالیت دارد در مورد طرح ها و ترکیب رنگی فرش کاشان نکاتی را خاطر نشان کرده است .
ما ایرانی ها از دیر باز با طرح های قدیمی خو گرفته ایم و شاید تغییر سلیقه ای کمی دشوار باشد .فرش جز لاینفک تمام خانه های ایرانی است و همه دنیا ایران را با فرش میشناسند و حتی با فرش ماشینی ایران که عمر ۴۰ساله دارد هم این قضیه به چشم میخورد.
فرش ماشینی اما مقرون به صرفه
کارشناسان فرش کاشان بر این باورند کا از ویژگی های مهم فرش در دکوراسیون داخلی استفاده از ترکیب های رنگی و طراحی جدید مطابق با چیدمان منزل مبلمان و پرده است .
در بازار فرش کنونی فرش های ماشینی از جذابیت ویژه ای برخوردار است بر این اساس در تولید فرش های دستبافت گونه کاشان تمام تلاش طراحان انتخاب رنگ و طرحی با اصول و مبنای فرش های اصیل و دستبافت ایرانی میباشد .
دنیای رنگ و نقش در فرش کاشان

نگاهی که به ترکیب رنگها و نقوش در فرش ماشینی کاشان شده  نزدیک به سلیقه امروز مردم ایران و با رعایت استانداردهای رنگی مورد پسند همگان است .یکی از اتفاقاتی  که در تولیدات فرش برلیان به چشم میخورد . ویژگی است که در فرش های قدیمی وجود دارد مدیران فرش کاشان قصد دارند محصولی را ارده کنند که با سرلیقه هر قشر از مشتریان عزیز همخوانی داشته باشدو متفاوت از محصولات تولید شده در دیگر کارخانه های فرش ماشینی باشد.

ویژگی های فرش کاشان

در فرش ماشینی کاشان ترکیب بندی خاصی وجود دارد . زمانی ه طراح به ان فکر میکند تمام عناصر خانه شاملمبلمان و پرده  هماهنگی کامل را داشته باشد در شاخه فرش مدرن طراحی و رنگ امیزی فرش ها مطابق با معمازری مدرن است .شرکت فرش کاشان کلکسیونی از فرش های مدرن را کار کرده است و با توجه با تغیرات صلیقه مشتریان انها رو با زیرکی خاصی در فرش های ایرانی اصیل گنجانده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *