اطلاعیه تولیدی فرش کاشان, فرش کاشان

فرش ابریشم یا اکرولیک کاشان

فرش ابریشم یا اکرولیک

 

به نظر شما فرش ابریشم یا اکرولیک کدام یک بهتر است؟از نظر قیمت فرش ابریشم یا اکرولیک کدام یک به صرفه تراست.ما در این مقاله با ویژگی های های هر کدام از فرش ها آشنا می شویم و به راحتی می توانیم انتخاب کنیم فرش ابریشم یا اکرولیک ؟

دراین چند سال اخیر با به راه افتادن خط تولید فرش های ابریشمی در تمامیه کارخانه جات ایران،کار انتخاب فرش برای خانواده های خوش سلیقه ایرانی کمی سخت شده و اغلب مشتریان عزیز موقع انتخاب مردد شده اند.
?
دراینجا ما چند مورد از ویژگی های هردو فرش را ب طور تیتروار وخلاصه مثال میزنیم که صرفا جهت اشنایی با این دو نمونه کار است:

ویژگی های فرش ابریشمی:

✔۱)براق:این ویژگی سبب شده تا فرش از هرطرف ی نمای خاص خود را داشته باشد ب طوری ک از یک طرف تیره و از طرفی روشن که این ویژگی سبب شده تا فرش خسته کننده نباشد.
✔۲)بدون پرز،بخاطر الیافی ک دراین فرش به وار رفته هیچ گونه پرزی در ان دیده نمیشود.
✔۳)ضخامت یا اصلاحا گوشت کم،این ویژگی باعث شده تا فرش ابریشم از نمونه اکرولیک خود سبکتر باشد.
✔۴)پاخوریه نرم و لطیف.

 فرش ابریشم یا اکرولیک

 

 

 

چند مورد از ویژگی های اصلیه فرش اکرولیک

✔۱)دارای نمای ثابت ازهرطرف
✔۲)ضخامت زیاد و الیافتی محکم و هیت ست شده ک دربرابر پاخوری عمربیشتری نسبت به نمونه ابریشم دارد ک باعث شده سالیان دراز فرش شما کوبیده نشود.
✔۳)مقاوم دربرابر شست وشو،ب طوری ک باهربار شستن فرش شما ب روز اول خود بازمیگردد.
✔۴)شباهت بیشتر بافرش های دستبافت و اصیل ایرانی جهت همخونی بادکراسیون منازل ایرانی.
✔۵)وزن بیشتر ک در نتیجه ان ثبات روی سرامیک وپارکت و عدم جمع شدن یا سر خردن.
✔۶)خاصیت اکرولیک این ویژگی را به فرش داده که در مواقعی که شما وسیله داغ اعم از اتو یاظرف داغ به روی ان میگذارید هیچ گونه اثری ازخود بجای نگذارد.وهمچنین این الیاف کاملا طبیعی بوده و پلاستیکی در ان نیست ک بارالکتریکی بگیرد.و مو یا اجسام ریز پراکنده در پذیرایی شما جذب فرش نشده یا درمواقع جارو زدن به راحتی از فرش شما جدا میشود.

◀️نتیجه گیری: حالا با خواندن متن بالا کدام را انتخاب می کنید؟ فرش ابریشم یا اکرولیک ؟باتوجه ب توضیحات بالا و ویژگی های هردوفرش به نظر میرسد در اولویت قرار دادن فرش های اکرولیک بهتراز ابریشم هست و موقع خرید بهتراست وقت بیشتری را به این نمونه اختصاص دهیم.

2 نظر در “فرش ابریشم یا اکرولیک کاشان

  1. محمودی گفت:

    با سلام و خسته نباشید.خواهشا میشه شماره تماس کارخانه کاشان و آدرسشو لطف کنین؟ارسالش رایگان برای شهرستانا؟برای سفارش از کارخانه باید جیکار کنیم؟

  2. محمودی گفت:

    طرح نیلوفر ۷۰۰ شانه و تراکم ۲۲۵۰ دارین؟قیمتش چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *