فرش کاشان

در انتخاب طرح نقشه فرش به چه نکاتی توجه کنیم

در انتخاب نقشه فرش به چه نکاتی توجه کنیم

انتخاب نقشه فرش مهمترین گزینه در خرید فرش ماشینی که بسیاری از خریداران را دچار دوگانگی و سردرگمی در انتخاب محصول مورد نظر خود میکند . بسیاری از مشتری ها بین چند طرح برای انتخاب می مانند که فقط یکی از طرح ها مناسب برای منزل و دکوراسیون انها هست.

در انتخاب نقشه فرش به چه نکاتی توجه کنیم

در انتخاب نقشه فرش به چه نکاتی توجه کنیم

قبلا در مورد شانه و تراکم فرش با شما عزیزان صحبت کرده ایم امروز مطلبی در مورد چگونگی انتخاب طرح و نقشه برای شما در نظر گرفته ایم که باعث انتخاب بهتر و راحت تر برای شما عزیزان در خرید فرش می شود.

اولین گزینه برای خرید فرش سبک دکوراسیون و مدل چیدمان شما عزیزان هست که به کلاسیک و مدرن دسته بندی میشود .

نقشه های فرش دستبافتگونه بیشتر به سمت کلاسیک میباشد تعدادی کمی از نقشه های فرش دستبافت مدل مدرن قرار میگیرند.

در نقشه های مدرن طراح با تغییر نقشه و استفاده از سلیقه خود اقدام به تغییر در نقشه و زیبا تر کردن طرح و بروز کردن طرح میکند که این امر باعث خاص شدن طرح ها میشود که مشتریانی که به دنبال نقشه های خاص هستند در این دسته از محصولات فرش خود را انتخاب میکنند.

دومین گزینه برای انتخاب فرش رنگ فرش هست سعی کنید رنگی رو انتخاب کنید که همخوانی با دکوراسیون منزل شما داشته باشد .

منزلی که تمام رنگ های استفاده شده در ان کرم هست فرش سرمه ای به هیچ عنوان گزینه خوبی نیست

طرحی را انتخاب کنبد که زود از بورس و به اصطلاح از مد نیوفتد .بعضی از طرح ها که به صورت گسترده در بازار فرش رایج هستن زود از بازار حذف میشوند و دیگر مثل قبل طرفدار خود را ندارد. نقشه پارادایس  مثال بارز این نقشه هست که ظرف مدت کوتاهی کل بازار فرش رو گرفت و در زمان کوتاهی این بازار رو از دست داد و مشتری بصورت اتومات از این طرح بیزار شد.

سومین گزینه برای انتخاب نقشه داشتن ترنج داخل فرش هست .فرش های افشان بهترین گزینه برای مشتریانی هست که قصد دارن منزلشون بزرگتر نشان دهد . یا انتخاب نقشه نا متوازن برای منازلی که بیشتر از ۲تا تخته استفاده میشود گزینه خوبی  نیست چون طرح فرش از یک سمت برالعکس و از سمتی دیگر درست هست که وقتی ۲تا فرش کنار هم قرار میگیرند یکی کامل و دیگری ناقص میشود مثل طرح باغ ارم

برای انتخاب بهتر فرش شما عزیزان میتوانید اول از فرش ۷۰۰ شانه شروع کنید در صورت انتخاب نکردن طرح مورد نظر سراغ فرش ۱۰۰۰ شانه رفته و بعد فرش های ۱۲۰۰ شانه را ببینید . این کار انتخاب شما را راحتر میکند

فرش کاشان با بزرگترین تنوع فرش ماشینی این امکان را برای شما در نظر گرفته هست که تمام دسته بندی های فرش را مجزا از هم ببینید تا دچار ضعف در انتخاب نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *