اطلاعیه تولیدی فرش کاشان, فرش کاشان, مطالبی درباره فرش, وبلاگ

خرید فرش کاشان با تخفیفات ویژه عید نوروز

فروش ویژه فرش به مناسب عید نوروز

با فرا رسیدن ماه های آخر سال و نزدیکی به شب های عید نوروز، اولین موردی که به ذهن همه می رسد خرید برای سال نو است. خرید لوازم منزل و نو کردن وسایل یکی از کارهایی است که بعضی از خانواده ها به آن فکر می کنند. یکی از لوازم اصلی و تزیینی که در همه خانه های ایرانیان دیده می شود، فرش است. فرش به جز بحث کاربردی که به عنوان کفپوش منزل استفاده می شود، با تنوع نقش و طرحی که دارد به تزیین فضای داخلی خانه نیز کمک می کند. کارخانه تولیدی فرش کاشان نیز جشنواره ای با هدف خرید فرش کاشان ویژه عید نوروز ، بر محصولات خود برگزار می کند. قیمت پایین فرش ها، با نرخ کارخانه، هدیه ای است به خانواده ها تا بتوانند در شروع سال نو فرش دلخواه خود را در خانه داشته باشند.

فروش ویژه فرش به مناسب عید نوروز

وقتی ماه اسفند شروع می شود، عطر عید از همه جا به مشام می رسد. عطر تمیزی، عطر نو شدن و خوشحالی خانواده ها از خرید لوازم جدید برای شروع یک سال جدید، همه دوست دارند سال جدید را با لوازم جدید جشن بگیرند و به دید و بازدید هم دیگر بروند و عیدی بگیرند. فرش کاشان نیز هر ساله رسمی را ویژه عید نوروز، به عنوان عیدی به خریداران محترم خود برگزار می کند. آن رسم برپایی جشنواره تخفیف های ویژه برای خرید فرش کاشان ویژه عید نوروز بر روی انواع فرش های تولیدی خود است.

گرانی و مشکلات اقتصادی چند سال اخیر که بیشتر خانواده با آن درگیر بوده اند، همه را مجاب کرده تا مدیریت درستی بر درآمد و خرج خود داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند. یکی از راه های کم کردن هزینه ها، خرید لوازم در تخفیف ها و جشنواره های ویژه است. خرید کالا در فروش های ویژه، به دلیل پایین تر بودن قیمت ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.

یکی از اصلی ترین کالاهایی که خانواده ها و نوعروسان برای منزل خود تهیه می کنند، فرش است. فروش ویژه فرش به مناسبت ایام عید ، ایده بسیار خوبی است که کارحانه فرش کاشان بنا نهاده تا به این افراد کمک برای تهیه فرش مورد نیاز خود با بهترین قیمت کمک نماید. جشنواره با تخفیفات عالی برای خرید فرش کاشان ویژه عید ، هدیه نوروزی است از طرف مجموعه کارخانه فرش کاشان به مشتریان عزیز خود، تا با عنوان تجربه ای شیرین و دلنشین در ذهن خود داشته باشند.

همه فرش های ماشینی کاشان عرضه شده در جشنواره عید نوروز در انواع مدل های ۵۰۰ شانه ، ۷۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه ، ۱۲۰۰ شانه با جنس نخ اکریلیک هیت ست شده هستند و خریدار می تواند از دوام و عمر طولانی فرش خریداری نموده مطمئن باشد. طرح و مدل های فرش کاشان نیز از به روز ترین نقشه ها تولید می شود که مورد پسند همه نوع سلیقه ای قرار خواهد گرفت.

خرید فرش کاشان با تخفیفات ویژه عید-فرش کاشان2

خرید فرش کاشان با تخفیفات ویژه عید

مزایای خرید فرش مستقیم از کارخانه

فروش مستقیم یکی از راه های پایین آمدن قیمت محصولات است. در این روش فروشنده سعی می کند ایجاد پلی بین کارخانه ، به عنوان تولید کننده، و خریدار باعث می شود هزینه های اضافی که محصول از زمان تولید و عرضه تا خرید نهایی به آن اضافه شود، حذف گردد. خریداران فرش از کارخانه فرش کاشان می توانند کاملا مطمئن باشند که فرش های انتخابی شان از بهترین کیفیت برخوردار است و به دلیل عرضه مستیقم و حذف واسطه ها، پایین ترین قیمت را دارا می باشد.

خرید مستقیم از کارخانه مزایای زیادی دارد، جنس و طرح و کیفیت عالی و بحث مهم دیگر قیمت مناسب محصولات است. در جشنواره خرید فرش کاشان ویژه عید ، خانواده های می توانند بهترین فرش های ماشینی در ابعاد مختلف، ۷۰۰، ۱۰۰ و ۱۲۰۰ شانه را با تخفیفات ویژه و قیمت پایین به صورت مستقیم از کارخانه برای خانه خود خریداری کنند.

تمامی فرش های تولیدی فرش کاشان در طرح و رنگ های متنوع و جدید ترین نقشه های فرش که توسط طراحان فرش سرشناس طراحی شده و توسط جدید ترین ماشین آلات با فناوری روز دنیا بافته می شود. کارخانه فرش کاشان به دلیل اطمینان از پروسه تولید خود امتیاز ویژه ای را بر محصولات خود قرار داده، و آن گارانتی فروش است. گارانتی فروش محصولات به این صورت است که خریداران می توانند در صورت مشاهده مشکل در فرش، به راحتی با اطلاع به فروشنده نسبت به رفع آن اقدام کنند. چنین ویژگی هایی هر فردی را راغب می کند تا برای سال نو در پیش رو، فرش مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه شب عید و پایین ترین قیمت نسبت به بازار، به صورت مستقیم از کارخانه فرش کاشان تهیه نمایند.

خرید فرش کاشان با تخفیفات ویژه عید-فرش کاشان2

خرید فرش کاشان با تخفیفات ویژه عید

قیمت خرید فرش کاشان ویژه عید در کارخانه

قیمت فرش های عرضه شده در جشنواره عید نوروز فرش کاشان با قیمت تولید در کارخانه بوده و بین ۲۰ تا ۳۰ ٪ پایین تر از قیمت همان فرش در بازار می باشد. خریداران می توانند اطمینان داشته باشند که دلیل پایین بودن قیمت ها، پایین بودن کیفیت فرش نیست. بلکه فروش مستقیم با نرخ کارخانه، حذف واسطه ها و اعمال تخفیفات ویژه ، دلایلی است که باعث پایین آمدن قیمت ها نسبت به بازار می شود. وجود چنین تخفیفاتی بر روی لوازم اصلی منازل باعث استقبال خریداران زیادی می شود. پس به شما پیشنهاد می کنیم جشنواره امسال و تخفیفات ویژه فرش کاشان را از دست ندهید و بهترین فرش را با بهترین قیمت برای خانه خود تهیه کنید.

خرید فرش کاشان به صورت حضوری و غیر حضوری

تیم فرش کاشان برای بهرمند شدن همه خانواده ها در تمامی شهرها از این تخفیفات ویژه، فرش های ماشینی خود را به دو صورت عرضه می کند. یک راه به صورت خرید حضوری در نمایشگاه کارخانه در کاشان و نمایشگاه تهران است و راه دیگر خرید غیرحضوری از طریق سایت کارخانه است. تمامی خریداران در تمامی شهرهای کشور می توانند در هر زمانی با مراجعه به سایت و بررسی فرش ها، طرح و ابعاد مورد نظر خود را خریداری نمایند.

از محسنات خرید غیر حضوری و اینترنتی در ایام شب عید، دوری از محیط های پر رفت و آمد و پر ترافیک و همینطور مراقبت از سلامت خانواده در برابر همه گیری ویروس کرونا می باشد. در خرید آنلاین به آسانی و در هر ساعتی می توان با مراجعه به سایت، در کمال آرامش مشخصات تمام فرش های موجود در کارخانه را مطالعه و با هم مقایسه نمود تا در انتهای طرح و ابعاد مورد نیاز خود را با تخفیف ویژه شب عید خریداری کنید. بعد از خرید نیز می توانید مطمئن باشید که تیم فروش اینترنتی کارخانه فرش کاشان، فرش خریدار را با بهترین کیفیت بسته بندی وکیوم نموده تا بدون هیچ آسیبی و در اسرع وقت به دست مشتریان در سر تاسر کشور برسانند.

خرید فرش کاشان با تخفیفات ویژه عید-فرش کاشان2

خرید فرش کاشان با تخفیفات ویژه عید

آدرس سایت: www.carpet-kashan.ir

در خرید حضوری فرش، خریداران محترم می توانند در نمایشگاه کارخانه فرش کاشان و یا نمایشگاه فرش کوروش تهران حاضر شوند و همه مدل های فرش را از نزدیک مشاهده و با  توجه به سلیقه و دکوراسیون خود، بهترین فرش را با تخفیف ویژه عید نوروز خریداری نمایند. نمایشگاه های حضوری فرش کاشان به صورت همه روزه دایر است و پاسخگویی نیاز خریداران عزیز می باشد.

آدرس نمایندگی فرش کاشان در تهران: تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ شرقی، بین چهار راه ۱۳۵ و ۱۳۷، (بالاتر از خیابان شفیعی مکرم)، پلاک ۷۸، فرش کوروش

شماره تماس نمایشگاه تهران: ۰۲۱۷۱۳۳۳۲۰۰

آدرس نمایشگاه کارخانه فرش کاشان: کاشان، بلوار شهدا، روبروی دار السلام، شهرک فتح المبین، اوایل شهرک بلوار نبی اکرم، فرش ستاره کوروش

شماره تماس کارخانه فرش کاشان: ۰۳۱۵۵۵۸۴۵۰۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *