اطلاعیه تولیدی فرش کاشان, مطالبی درباره فرش, وبلاگ

فروشگاه فرش ماشینی ایرانی در اروپا

 

فروشگاه فرش ماشینی  در اروپا و امریکا

فروشگاه فرش ماشینی ایرانی

فرش کاشان در اروپا اقدام به راه اندازی فروشگاه فرش ایرانی کرده است که تمام تولیدات فرش ماشینی ایران از فرش ۷۰۰ شانه تا فرش ۱۵۰۰ شانه قابل خریداری میباشد .البته امکان خرید غیر حضوری برای کشور های اروپایی وجود دارد برای خرید فرش ایرانی در اروپا میتوانید طرح انتخابی خود را در میان گالری فرش کاشان ببینید و طرح مورد پسند خود را سفارش بدهید.

فرش ماشینی ایرانی در آلمان

 

فرش ایرانی یکی از صنایع دستی اصیل ایرانی است که با هنر بافندگان ایرانی آمیخته شده و از قلب تاریخ و فرهنگ ما نشات گرفته است. کیفیت بالای فرش های دستباف همیشه مورد توجه کشورهای دیگر بوده و در سال های اخیر با روی کار آمدن ماشین آلات صنعتی مدرن، فرش ماشینی کاشان نیز با کیفیت بالا تولید می شود. کارخانه فرش کاشان اقدام به بازگشایی فروشگاه فرش ایرانی در آلمان نموده است و آمادگی ارسال تمامی فرش های تولید خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به اروپا را دارد. برای آشنایی بیشتر در مورد خرید فرش ماشینی ایرانی در آلمان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

صادرات فرش ماشینی ایرانی به آلمان

 

صادرات فرش ماشینی ایرانی به آلمان

صادرات فرش ماشینی ایرانی به آلمان

با وجود اشتیاق کشورهای دیگر به فرش کاشان، تولید کنندگان فرش ماشینی با وجود مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، از صادرات محصولات خود خوشنود هستند. خرید فرش ماشینی ایرانی توسط دیگر کشورها سبب رونق گرفتن صادرات فرش شده است.

همان طور که مطلع هستید، کاشان پایتخت فرش ماشینی ایران و سراسر دنیا نامیده می شود. کاشان در حوزه صادرات فرش ماشینی به افغانستان، عراق، ترکیه، کشورهای عربی و نیز اروپایی بسیار فعال می باشد. فرش های ماشینی کاشان با جدیدترین ماشین آلات پیشرفته و به روز ترین طرح و نقش و رنگ بافته و به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل خریداران خارجی علاقه زیادی به تهیه این محصولات از خود نشان داده اند و صادرات فرش به اروپا رونق چشمگیر گرفته است.

 

خرید انواع فرش ماشینی ایرانی در آلمان

 

انواع فرش ماشینی ایرانی در سبک های کلاسیک و مدرن، چون با الیاف درجه یک اکریلیک هیت ست شده بافته می شوند، بسیار محبوبیت دارند. طرح و نقش این تولیدات نیز بسیار چشم‌نواز و رنگارنگ است و نیز دارای قیمت پایین تری در مقایسه با تولیدات دیگر کشورها می باشد. خریداران فرش در آلمان توجه و علاقه زیادی به فرش های ماشینی ایرانی نشان داده و تمایل زیادی به خرید طرح‌ها، رنگ‌ها و نقش‌ها گونا‌گون و متنوع این فرش ها می باشند.

از جمله فرش ماشینی ایرانی مورد سلیقه مردم آلمان، فرش با رنگ لایت مانند فرش کرم، نسکافه ای و آبی کم رنگ است و نیز برخی نیز به دنبال فرش با رنگ های گرم مانند قرمز، گردویی، سورمه ای و لاکی می باشند. طرح های هندسی و بدون محراب و ترنج در فرش های ایرانی، از جمله فرش ماشینی طرح افشان و فرش طرح خشتی، نیز بسیار موردپسند خریداران آلمانی است.

از نظر ابعاد فرش نیز، آلمانی ها علاقه بسیاری به فرش‌هایی با ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ دارند. فرش‌های کوچک را برای آپارتمان‌های کوچک و فرش های بزرگ را برای اتاق پذیرایی خود خریداری می کنند. خریداران آلمانی به دنبال مرغوبیت و کیفیت بسیار بالا در فرش هستند.

 

امکان ارسال فرش ایرانی به آلمان

 

مجموعه فرش کاشان با راه اندازی فروشگاهی در آلمان، امکان ارسان فرش ماشینی ایرانی را از طریق خطوط هوایی به کشور آلمان فراهم نموده است. شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با کمک دانش و تجربه پرسنل خود، با بالاترین سطح کمی و کیفی عملکرد، با استفاده از شیوه های جدید، امکان ارسال فرش با هر وزنی را فراهم نموده است.

برای ثبت سفارش فرش از ایران به آلمان، تنها کافیست به فروشگاه آنلاین فرش کوروش به آدرس carpet-kashan.ir  مراجعه و از بین محصولات موجود، فرش مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سپس تصویر و متراژ انتخابی را از طریق واتساپ ارسال نمایید. مدیر فروش مجموعه فرش کوروش بعد از استعلام قیمت ارسال از فرودگاه، هزینه را به شما اعلام و بعد از هماهنگی های مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن فرش انتخابی شما را برایتان ارسال خواهد کرد.

 

هزینه ارسال فرش به آلمان

 

هزینه ارسال فرش به خارج از کشور به موارد گوناگونی وابسته است، از جمله آن می توان به وزن، حجم بار، مسیر پرواز و نیز انتخاب سرویس‌های خاص اشاره کرد. فروشگاه فرش ماشینی ایران کوروش، با ثبت قراردادی با شرکت های باربری معتبر آماده ارسال فرش های مورد انتخاب شما را به شهرهای فرانکفورت، کلن و هامبورگ آلمان از طریق خطوط هوایی با پایین ترین قیمت ممکن را دارد. قیمت فرش ماشینی در آلمان به نسبت ایران بسیار بالا و گران است

 

خرید آنلاین فرش در آلمان

 

مجموعه فرش کاشان، برای راحتی خریداران مقیم آلمان امکان خرید آنلاین را نیز مهیا کرده است. که مشتریان محترم می توانند از بین تولیدات کارخانه فرش کاشان که شامل فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰، فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰، فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ و فرش ریزبافت ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ می باشد، محصول مورد نظر خود را انتخاب  سفارش دهند.

در بافت تمام محصولات مجموعه فرش کوروش از الیاف درجه یک و مرغوب اکریلیک هیت ست شده استفاده شده که ضمانت کیفیت و دوام فرش می باشد. فرش های اکریلیک بدون پرزدهی بوده و در برابر حرارت مستقیم مقاوم می باشند و بدون حساسیت وآلرژی نیز می باشند و هیچ مشکلی برای افراد حساس ایجاد نخواهند کرد. همچنین شایان ذکر است که تمام محصولات این مجموعه دارای ۵ سال گارانتی ضمانت گسستگی اجزا و ثبات رنگ می باشند، بنابراین بدون نگرانی می توانید هر فرشی را که مناسب دکوراسیون منزل شما می باشد را انتخاب و خریداری کنید.

این مجموعه جهت پرداخت هزینه های ارسال فرش به آلمان، پیش فاکتور صادر نموده و به همراه هزینه سفارش برای مشتری ارسال می نماید. و پس از پرداخت هزینه، فرش مورد نظر به کشور آلمان ارسال می گردد. در رابطه با بیمه نیز مطابق با مقررات جاری، همه محموله های پذیرش شده توسط باربری هوایی حداکثر تا ۲۰ دلار امریکا به ازای هر کیلوگرم، بیمه می باشند.

 

فرش های عرضه شده در سایت فرش کوروش به صورت میانگین بین ۳۸ تا ۴۵ کیلوگرم، در ازای فرش های ۱۲ متری، وزن را دارا می باشد.

 

افرادی که در کشور آلمان نیاز به فرش ماشینی ایرانی دارند، می توانند با قیمت ارزان اقدام به ثبت سفارش از فرش کاشان کوروش نمایند. مجموعه فرش کوروش توانسته، انواع فرش ایرانی را به اشتوتگارت و دیگر شهرهای آلمان صادر کند. برای شروع کار شما می توانید از طریق واتساپ با فروشگاه انلاین فرش کوروش ارتباط برقرار نمایید و طرح و محصول مورد نیاز خود را اعلام کنید تا برایتان ارسال شود. اگر به دنبال فرش ایرانی در آلمان هستید، می توانید به فروشگاه فرش کاشان مراجعه و به راحتی فرش موردنیاز خود را خریداری کنید. زیبادوستان و مشکل‌پسندان می توانند با یک بار مراجعه به این مجموعه، فرش ایرانی موردنظر خود را در فرانکفورت از ما خریداری کنید.

 

امکان ارسال بار به فرودگاه های کشور های اروپایی

 

فرش کاشان امکان ارسال فرش ماشینی ایرانی را به صورت هوایی برای کشور های المان سوئد اتریش فرانسه و …. دارد کافی هست عکس طرح انتخابی بهمراه متراژ ان را برای ما از طریق واتساپ ارسال کنید . مشاوران فرش کوروش با استعلام قیمت از فرودگاه شهر شما هزینه ارسال رو برای شما اعلام میکنند

فرش کوروش تولید کننده فرش برتر ماشینی ایرانی

فرش کوروش تولید کننده فرش ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ ،فرش ۱۰۰۰ شانه تراکم ۳۰۰۰ ،فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ و جدیدا اقدام به تولید ریز بافت ترین فرش جهان ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ کرده است

تمام تولیدات فرش کوروش همگی شامل ۵سال ضمانت گسستگی اجزا و ثبات رنگ میباشد که این ضمانت به دلیل اطمینان از کیفیت و مواد او.لیه بکار رفته در بافت فرش تولید شرکت ما میباشد .

فرش کوروش نمایندگی فعال میپذیرد

فروشگاه فرش ماشینی در اروپا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرش کوروش برای کشورهای اروپایی و کشور کانادا نماینده فعال میگیرد

برای دریافت عکس محصولات و گالری فرش های تولید شده فرش کوروش میتوانید در گالری فرش کوروش در سایت شرکت و یا واتساپ مشاوران شرکت پیام دهید .

کشور های که امکان راه اندازی فروشگاه فرش ماشینی ایران در انها امکان پذیر هست

کشور فرانسه

کشور المان

کشور سوئد

کشور اتریش

کشور هلند

2 نظر در “فروشگاه فرش ماشینی ایرانی در اروپا

  1. وحید گفت:

    بادعرض سلام،
    در هلند و آلمان کجا میشه فرش ماشینی خریداری کرد؟

  2. صفرعلی چشمه چراغ گفت:

    با سلام وعرض ادب خدمت شما . محبت بفرمایید آدرس نمایندگی فروش خود در آلمان را اعلام نمایید ، تا بتوان برای خرید فرش به آنجا مراجعه نمود .
    باسپاس چشمه چراغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *