مطالبی درباره فرش, وبلاگ

فرش سجاده ای لاکی

خصوصیات فرش سجاده ای لاکی

فرش محرابی

فرش سجاده ای لاکی

از ویژگی های فرش سجاده ای لاکی می توان به تنوع تراکم، شانه، رنگ و طرح به کار رفته در بافت آن اشاره نمود. رنگ قرمز لاکی به کار رفته در این مدل فرش باعث حس گرمی در نمازخانه میشود. در دیگر خصوصیات این فرش استفاده از نخ اکریلیک هیت شده در آن است که باعث مقاومت بالای فرش در برابر نور و گرما می شود. فرش های ماشینی اکریلیک به دلیل کیفیت بالای نخ مورد استفاده در آن ها ضد حساسیت و فاقد بو بوده و مشکل پرزدهی و گرد و غبار را ندارند.

طراحی نقشه های فرش لاکی معمولا بسیار اصیل بوده و از نقشه های اسلیمی در بافت آن مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل انتخاب بسیار خوبی برای مشکل پسندان خواهد بود.

فرش سجاده ای لاکی ۷۰۰ شانه از پر فروش ترین مدل های این مدل فرش است. به طور کلی فرش های ماشینی ۷۰۰ شانه دوام و عمر طولانی دارند و به نسبت دیگر فرش های نیز قیمت مناسب تری دارند.

 

خرید فرش سجاده ای لاکی

فرش سجاده ای تشریفاتی قرمز

فرش سجاده ای تشریفاتی قرمز

امروزه در فرش های لاکی به جز طرح های سنتی و اصیل، شاهد طرح های مدرن و امروزی نیز هستیم. در فرش های جدید نیز رنگ لاکی به کار می رود، زمینه خلوت به رنگ لاکی در ترکیب با رنگ های خنثی باعث دلبازتر و بزرگ تر به نظر آمدن محیط می شود و نمونه ای از طرح های جدید و مدرن این نوع فرش است. فرش سجاده ای لاکی تشریفاتی یکی از شیک ترین و جدید ترین طرح های فرش ماشینی می باشد. کنار این رنگ فرش از رنگ های همخوان دیگری نیز استفاده می شود که سبب شده تا فرش لاکی، به یکی از پر فروش ترین نمونه های فرش ماشینی سجاده ای  تبدیل شود.

کارخانه فرش کاشان از بهترین مواد اولیه در بافت فرش های خود استفاده می نماید. فرش نمازخانه ای رنگ لاکی یکی از جذابترین و زیباترین نمونه های فرش سجاده ای تولید شده فرش کاشان میباشد. این مدل به دلیل تراکم بالایی که دارد نقشه و طرح فرش را به زیبایی در چشم بیننده جلوه می دهد. فرش ماشینی با زمینه لاکی در تمام متراژ ها تولید می شود. همچنین بافت فرش لاکی در ابعاد سفارشی، نیز ممکن می باشد که می توانید برای سفارش فرش با اندازه دلخواه با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *