وبلاگ

فرش آشپزخانه با کابینت سفید

آشپزخانه هر منزل به‌عنوان قلب آن خانه حساب می‌شود. تهیه فرش اشپزخانه ای یکی از ضروری‌ترین کارها در روند تکمیل یک آشپزخانه به‌حساب می‌آید. این روزها با پیشرفت متد طراحی داخلی و ترکیب‌بندی‌های متنوع در چیدمان کابینت‌های آشپزخانه، انتخاب یک فرش مناسب بسیار دشوار شده است.

باوجود تنوع بالایی که در طرح و اندازه فرش‌های آشپزخانه وجود دارد، بیشتر زمان‌ها انتخاب سخت می‌شود و در بسیاری از مواقع، نیاز به تخصص و دانش شناخت فرش و دکوراسیون داخلی دارد. برای ترکیب‌بندی مناسب فرش با کابینت‌های سفید آشپزخانه نیاز به دانستن نکاتی دارید که در ادامه مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

اندازه ‌های مناسب برای  اشپزخانه ای

یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که برای انتخاب فرش آشپزخانه باید در نظر بگیرید، اندازه این فرش‌ها است. بسیاری از آشپزخانه‌ها باتوجه به چیدمان کابینت‌های آن فضایی به‌شکل مستطیل‌هایی با طول زیاد دارند. ازاین‌جهت فرشی که برای آن انتخاب می‌کنید باید در اندازه‌های کناره باشد.

در بیشتر مواقع فضای به‌وجود آمده در کف آشپزخانه می‌تواند به‌وسیله قالیچه‌ها یا زرع‌ونیم‌ها پوشانده شود. به‌طورکلی نقشه کلی خانه و سبک معماری در مرحله اول و دکوراسیون داخل آشپزخانه در مرحله دوم، تعیین‌کننده اندازه فرش خواهد بود.

این روزها آشپزخانه‌ها به‌شکل ۲ فضای جدا اما کنارهم ساخته می‌شوند که از فضای کوچک‌تر به‌عنوان مطبخ استفاده می‌کنند. قطعا فرشی که در این فضا به‌کار می‌رود، از اندازه کوچکی مثل زرع‌ونیم برخوردار است.

رنگ مناسب برای  اشپزخانه ای

اگر در دکوراسیون آشپزخانه خود از کابینت‌های رنگ سفید استفاده کرده‌اید، فرش طوسی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. رنگ سفید امکان مانوور رنگی بسیاری را برای انتخاب فرش اشپزخانه به شما می‌دهد، به‌طوری که حتی می‌توانید از فرش فانتزی هم در این فضا استفاده کنید.

فرش اشپزخانه ای طوسی

فرش اشپزخانه ای طوسی

استفاده از فرش اشپزخانه طوسی، این روزها بسیار متداول شده، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر فضای آشپزخانه شما با سالن پذیرایی ارتباط داشته باشد، هماهنگی رنگ فرش آشپزخانه با سالن پذیرایی هم مهم می‌شود. یکی دیگر از اولویت‌های انتخاب رنگ برای فرش اشپزخانه ای هماهنگی آن با سایر وسایل سالن پذیرایی است.

فرش در محیط اشپزخانه با فرش قرمز حس و ارامش خاصی رو به محیط میدهد که میتوان گزینه خیلی خوبی برای شما باشد.

فرش آشپزخانه ای قرمز

فرش آشپزخانه ای قرمز


فرش آشپزخانه ای سرمه ای

فرش آشپزخانه ای سرمه ای

قیمت فرش آشپزخانه

این فرش‌ها به‌دلیل کاربردشان قطعا از فرش‌های پرنقش‌ونگار نیستند و اندازه آن‌ها معمولا بسیار کوچک است. ازآن‌جایی که این فرش‌ها نسبت به فرش‌های دیگر منزل بیشتر شسته می‌شوند، از ارتفاع پرز پایین‌تری برخوردار هستند. همه این موارد کنار هم قیمت فرش را مناسب خواهد کرد و در بیشتر مواقع خرید یک فرش ارزان برای آشپزخانه، با کیفیت مناسب امکان‌پذیر است. برای خرید انواع فرش‌های مناسب آشپزخانه می‌توانید به وب‌سایت کارخانه فرش کاشان سر بزنید.

جمع‌بندی

تهیه یک فرش مناسب با ابعاد آشپزخانه کاری بسیار دشوار شده است. فرش اشپزخانه ای به‌دلیل نوع کاربرد آن باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا شست‌وشو و جابه‌جایی‌اش آسان شود. به‌دلیل تنوع در دکوراسیون‌ها، پیداکردن یک فرش هم‌اندازه با فضای آشپزخانه کار را سخت می‌کند.

ما در فرش کاشان متنوع‌ترین فرش‌ها را در طرح، رنگ و اندازه برایتان فراهم کرده‌ایم. کافی‌است برای خرید به فروشگاه آنلاین ما سر بزنید تا هم بتوانید راحت فرش مورد علاقه خود را انتخاب کنید و هم قیمت فرش را با بهترین قیمت تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *