فرش کاشان

نمایندگی فرش کاشان در اصفهان

نمایندگی فرش کاشان در اصفهان

خرید از نمایندگی فرش کاشان در اصفهان

برای خرید انواع فرش ماشینی در طرح و رنگ های باکیفیت و متفاوت می توانید به صورت حضوری به کارخانه فرش کاشان در استان  اصفهان شهر کاشان  مراجعه نمایید. و برای خرید غیرحضوری و آنلاین نیز می توانید، به صورت مستقیم از کارخانه، و از فروشگاه اینترنتی فرش کاشان استفاده نمایید.

البته مشتریان عزیز که در اصفهان تشریف دارند و امکان خرید حضوری را ندارند و قصد خرید مستقیم از کارخانه را  دارند میتوانند با خرید غیر حضوری و تخفیف ویژه از این امکان استفاده کنند

تمامی محصولات عرضه شد توسط این مجموعه، از کیفیت بالای برخوردار است. قیمت فرش های کاشان نیز با قیمت کارخانه محاسبه می شود. بنابراین کیفیت بالا و قیمت پایین فرش های کاشان خریداران زیادی را مشتاق به خرید از این مجموعه نموده است.

نمایندگی فرش کاشان ارزان در اصفهان

 

فرش ایرانی تاریخچه بسیار غنی دارد و از نظر کیفیت در همه دنیا شناخته شده است. فرش و قالی ایرانی یکی از صنایع دستی ایرانی است که نشان دهنده فرهنگ، سنت و هنر ایرانیان می باشد. از گذشته های دور تا اکنون بافندگان فرش در شهرهایی مانند تبریز، کاشان، مشهد، یزد، اصفهان و… در حال تولید فرش های ایرانی هستند. اما فرش کاشان از محبوب ترین و پر فروش ترین فرش های ایرانی در جهان می باشند. کارخانه فرش کاشان جزو تولید کنندگان انواع فرش ماشینی ارزان می باشد. این مجموعه نمایندگی فرش کاشان در اصفهان و تهران نیز دارد.

فروشگاه فرش ماشینی در اصفهان

فرش کاشان در شهر بزرگ اصفهان عاملین فروش زیادی دارد که میتوانید از این فروشندگان عزیز خرید کنید ولی تعدادی از خریداران علاقه زیادی برای خرید مستقیم از کارخانه دارند که میتوان دلیل ان رو

  1. تفاوت قیمت فرش در کارخانه با عاملین فروش فرش در اصفهان
  2. بروز بدون طرح ها و نقشه ها در کارخانه در مقایسه با نمایندگی ها

 

تفاوت قیمت فرش در کارخانه با نمایندگی فرش در اصفهان

به علت خرید مستقیم از کارخانه هزینه واسطه و نمایندگی حذف میشود که این خود مبلغ قابل قبول و زیادی هست

 

بروز بدون طرح ها و نقشه ها در کارخانه در مقایسه با نمایندگی ها

فرش های جدید و بروز فرش ماشینی همیشه بازده ۱ الی ۲ ماهه را نیاز دارد که به دست نماینده ها و عاملین فروش برسد . برای همین شما با خرید مستقیم این بازده زمانی رو به صفر میرسانید.

البته میتوانید نقشه های بروز را در لینک روبروی ببینید     فرش های پرفروش و بروز فرش ماشینی

این مطلب هم برای شما مناسب هست

                                          [vcex_button url=”#” title=”Visit Site” style=”flat” align=”left” color=”black” size=”small” target=”self” rel=”none”]از کجا فرش ارزان بخرم[/vcex_button]

تاریخچه فرش کاشان

کاشان از شهرهای کویری استان اصفهان است که در جنوب دریاچه قم و کویر نمک واقع شده است. بر اساس شواهد تاریخی، شهر کاشان در گذشته در زمینه تولید و بافت انواع پارچه های گرانبها فعالیت و آوازه زیادی داشته است. تاریخچه قدیمی ترین فرش های کاشان به قرن ۱۱ هجری قمری بر می گردد. اما در دوران صفوی، بافت و فروش فرش کاشان بسیار رونق گرفت. و مرکز بافت قالی های درباری، ابریشمین نقره باف و زرباف شد.

امروزه کارخانه های زیادی در شهر کاشان در حوزه بافت انواع فرش ماشینی فعالیت دارند. مواد اولیه خوب و فرش های درجه یک و باکیفیت سبب شده تا فرش کاشان قیمت مناسب تری در بازار داشته باشد. و این ویژگی های منحصر بفرد فرش های کاشان باعث شده تا طرفداران و خریداران زیادی در کشور داشته باشد.

نمایندگی فرش کاشان ارزان قیمت در اصفهان

بهترین فرش کاشان

از جمله ویژگی های فرش کاشان با کیفیت می توان به شانه و تراکم بالا، بافت با کیفیت، مواد اولیه و الیاف مرغوب و درجه یک اشاره نمود. کارخانه فرش کاشان به دلیل استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات به‌روز دنیا، یکی از تولید کنندگان در زمینه بهترین فرش های ماشینی می باشد. در ترسیم نقوش تمامی فرش های تولید این مجموعه از طراحان مشهور و ممتاز کشور استفاده شده است. نقوش فرش ها برگرفته از فرهنگ گرانبها و هنر اصیل ایرانی است که باب سلیقه خریداران قرار خواهد گرفت.

محصولات تولید کارخانه فرش کاشان با نرخ کارخانه یعنی حدود ۳۰ تا ۵۰ ٪ ارزان تر از بازار به فروش می رسد. خریداران می توانند به صورت حضوری از نمایندگی فرش کاشان در استان اصفهان شهر کاشان و تهران از تنوع محصولات دیدن نمایند. و یا به صورت غیر حضوری و اینترنتی از طریق سایت فروشگاهی اقدام به خرید فرش کاشان ماشینی با توجه به سلیقه خود نمایند.

ویژگی های فرش کاشان

فرش های ماشینی ایرانی، قیمت مقرون به صرفه ای داشته و نیز تنوع رنگ و طرح بالایی دارند. به دلیل تنوع مدل و طرح موجود در بازار می تواند هر سلیقه را راضی نگه دارد. فرش کاشان از ویژگی های ویژه ای برخوردار می باشد که در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ارتفاع خاب در فرش های کاشان متوسط می باشد.
  • نقوش فرش کاشان بسیار ظریف و ریزبافت است. به همین علت طرح انواع فرش جلوه و وضوح عالی دارند.
  • در بافت فرش ها از نخ و الیاف اکریلیک هیت ست شده استفاده شده است. که وجود این الیاف باعث می شود فرش های تولیدی بدون پرزدهی و ضد حساسیت باشند.
  • در فرش کاشان از رنگ های مختلف مانند لاکی، کرم، سرمه ای و .. به کار رفته شده است.
  • در فرش کاشان اسلیمی، طرح های لچک و ترنج دیده می شود. که این نقوش طرفداران زیادی دارد.
  • رنگ بندی های ملایم و طرح های امروزی نیز در تولیدات کاشان مورد استفاده قرار می گیرد.

نمایندگی فرش کاشان با قیمت کارخانه در اصفهان

انواع فرش های تولیدی کارخانه فرش کاشان

فرش های ماشینی متفاوتی در شانه و تراکم مختلف در کارخانه فرش کاشان بافته و به بازار عرضه می شود. از جمله فرش های تولیدی می توان به فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ ، فرش های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ ، فرش ۱۰۰۰ شانه با تراکم ۳۰۰۰ اشاره نمود. در حالت کلی، فرش های ۷۰۰ شانه به دلیل کیفیت و قیمت ارزان آن نسبت به بقیه مدل ها، طرفداران زیادی دارد. بنابراین پیشنهاد ما خرید فرش کاشان ۷۰۰ شانه به افرادی است که محدودیت مالی دارند. اما در صورت نبود محدودیت، می توانید فرش هایی با شانه و تراکم بالا را خریداری نمایید.

به جز این موارد فرش های ریز باف و دستبافت گونه نیز با کیفیت بالا جزو تولیدات این مجموعه می باشد. جدیدترین مدل های فرش ماشینی کاشان، فرش های ماشینی ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و فرش کاشان ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰ می باشد. که در بافت این فرش ها از دستگاه‌های بافندگی بلژیکی و آلمانی مورد استفاده می باشد.

وجود تنوع در انواع شانه و تراکم بر کیفیت محصولات تاثیری ندارد و تنها باعث می شود. ضخامت یا ظرافت و یا ارتفاع خاب فرش افزایش یابد. البته بد نیست بدانید که هر میزان شانه و تراکم در فرش های ماشینی افزایش یابد موجب افزودن قیمت فرش کاشان خواهد شد.

در بافت فرش های کاشان از نخ و الیاف اکرولیک استفاده می شود. الیاف اکریلیک هیت ست شده کیفیت بالایی دارند. و با استفاده از آن در فرش می توانید از عمر و مقاومت بالای فرش مطمئن باشید. فرش های اکرولیک هیت ست شده مزایای زیادی مانند ضد پرزدهی، ضد آلرژی و حساسیت، وجود ثبات رنگ بعد از شستشو، عدم پوسیدگی و… را دارند.

تمامی فرش های ۷۰۰ شانه تا ۱۵۰۰ شانه تولید کارخانه فرش کاشان بسیار با کیفیت و دارای قیمتی ارزان می باشند. خریداران می توانند از نمایندگی فرش کاشان در اصفهان و تهران به صورت حضوری خریداری نمایید.

با توجه به استفاده از دستگاه های به‌روز در بافت انواع فرش و تنوع در طرح و سایز فرش. می توانید فرش ماشینی کاشان خود را از کارخانه فرش کاشان در شرکت فرش و یا غیر حضوری با تخفیف ویژه در شهر اصفهان  بدون هیچ محدودیتی انتخاب و خریداری نمایید. امیدواریم در بهترین لحظات زندگی همیشه در کنار شما عزیزان باشیم.

مطالب مرتبط

4 نظر در “نمایندگی فرش کاشان در اصفهان

  1. سادات زارع گفت:

    سلام چجوری می تونیم فرش از کارخانه خرید کنیم

  2. علیرضا قادری زفره یی گفت:

    سلام؛من خواستم اینترنتی خرید کنم ،نمی توانم رمز عبور تعریف کنم؟

  3. علیرضا قادری زفره یی گفت:

    در فرم ثبت نام محلی برای تعیین رمز عبور وجود ندارد؟

  4. علیرضا قادری گفت:

    سلام؛نام کاربری وگذر واژه چگونه ایجاد کنم ،برای خرید اینترتی؟ شما ایجاد کنید ودر ایمیل برایم بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *