فرش کاشان, وبلاگ

فرش جهیزیه عروس

فرش جهیزیه عروس

 

فرش عروس جدیدترین فرش عروس

فرش عروس جدیدترین فرش عروس

خرید جهیزیه عروس سنتی قدیمی و بسیار زیبا در فرهنگ ایرنی بوده است. یکی از مهمترین وسایل تشکیل دهنده جهیزیه عروس فرش است. در گذشته خانواده ها با صرف زمان بسیار خود اقدام به بافت فرش می کردند. اما با ورود فرش ماشینی و تولید ساده و ارزان این محصول ، دیگر فرشبافی در خانه ها انجام نمی شود. از جمله مهمترین تولیدکنندگان برتر صنعت فرش ماشینی کارخانه فرش کاشان است که با ارائه متنوع ترین محصولات در کیفیت و طرح و رنگ توانسته است گزینه اول برای انتخاب جهیزیه عروس باشد. خال ما در این مقاله قصد داریم تا با ارائه تعدادی نکات و راهنمایی ها بتواند کمکی در انتخاب فرش برای جهیزیه باشد.

 

راهنمایی خرید فرش جهیزیه عروس

 

برای خرید و انتخاب فرش عروس ، معیارهای مختلفی وجود دارد که با تعریف هر کدام قصد داریم تا با این مفاهیم بهتر آشنا شوید. اولین معیار برای انتخاب فرش جهیزیه کیفیت بافت فرش است. کارخانه فرش کاشان محصولات خود را با کیفیت های فرش ۱۲۰۰ شانه و فرش ۱۰۰۰ شانه و فرش ۷۰۰ شانه تولید می کند. هر کدام از این فرش ها با توجه به میزان ریزبافتی نقشه های خاص خود را دارد. طبیعتا فرش ۱۲۰۰ شانه به دلیل ریزبافتی و دقت بافت بسیار بالا فرش هایی بسیار زیبا و مشابه فرش های دستبافت نفیس هستند اما مهمترین ایراد این فرش ها ضخامت کم آن است. به همین دلیل کسانی که تمایل دارند که از فرش های ضخیم تر استفاده کنند فرش ۷۰۰ شانه گزینه بسیار بهتری برای آنان است.

 

انتخاب رنگ برای فرش عروس

 

رنگ فرش عروس

انتخاب رنگ فرش عروس

در تولید و طراحی فرش از رنگ های متنوعی استفاده می شود. از گذشته رنگ های ثابتی در بافت فرش وجود دارد که در حال حاضر هم این نوع رنگ ها استفاده می شود. رنگ کرم و سرمه ای و رنگ لاکی این رنگ های پرطرفدار است که از گذشته تا به امروز هم استفاده می شود. رنگ های جدیدی نیز در سال های اخیر بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. رنگ نقره ای یا سیلور ، رنگ دودی و رنگ بژ رنگ های بسیار زیبا و خاصی هستند که در این سال ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فرش عروس

 

طرح ها و نقشه هایی در فرش کاشان با اسم فرش عروس شناخته می شوند. این طرح ها در سالیان مختلف با توجه به نیاز خرید فرش جهیزیه و نیاز خانه های عروس طراحی و تولید می شود. معمولا این نقشه ها با رنگ های شاد و رنگ آمیزی متفاوت استفاده ممی شود. اما در سال های اخیر و با ورود فرش های مدرن تنوع بیشتری برای انتخاب فرش عروس به وجود آمده و خریداران می توانند گزینه های بیشتری را برای خرید فرش جهیزیه داشته باشند.

 

قیمت فرش عروس

مدل فرش جدید عروس

مدل فرش جدید عروس

 

عامل بسیار مهم در خرید فرش عروس قیمت آن است. تنوع قیمتی بسیاری در بین تولیدات فرش ماشینی وجود دارد. مهمترین معیارها در تعیین قیمت فرش کیفیت بافت و نوع نخ فرش است. هر مقدار که شانه و تراکم فرش بالاتر باشد قیمت ان نیز بالاتر می شود. برای مثال فرش ۱۲۰۰ شانه قیمت بالاتری از فرش ۷۰۰ شانه دارد. معیار مهم دیگر در قیمتگذاری فرش اندازه فرش است. اندازه های استاندارد تولید فرش ماشینی عموما در اندازه فرش ۱۲ متری و فرش ۹ متری و فرش ۶ متری است.

 

خرید فرش عروس

جدیدترین فرش عروس

جدیدترین فرش عروس

برای خرید فرش جهیزیه و یا خرید فرش عروس با توجه به نکاتی که در بالا گفته شد می توانید مدل های کارخانه فرش را دیده و با توجه به اطلاعات هر محصول اقدام به بررسی و مقایسه هر کدام نموده و بعد به صورت خرید آنلای فرش و یا خرید غیر حضوری فرش در سایت فرش کاشان اقدام به ثبت سفارش نمایید و یا جهت خرید حضوری فرش به نمایشگاه کارخانه فرش کاشان مراجعه نمایید و نمونه و مدل ها را از نزدیک مشاهده نمایید. کارخانه فرش کاشان برای سهولت دسترسی به محصولات خود اقدام به راه اندازه نمایشگاه فرش در شهر تهران و فرش کاشان نموده است.

 

كاشان جدیدترین فرش عروس

كاشان جدیدترین فرش عروس

فرش کاشان با ارائه جدیدترین محصولات متناسب با نیاز همه افراد، توانسته است تا مجموعه کاملی از طرح و رنگ را برای خریداران فرش ماشینی ارائه دهد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش این کارخانه در فضای مجازی و از طریق پیام رسان های اجتماعی در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *