فرش کاشان, وبلاگ

فرش طرح گل رز طلاکوب نقشه جدید فرش کاشان

فرش طرح گل رز افشان طلاکوب

فرش کاشان همواره به‌دنبال ارائه فرش‌هایی با طرح‌های متنوع است که بتوان از آنها در محیط‌های مدرن و کلاسیک استفاده کرد. یکی از جدیدترین محصولات تولیدشده توسط این کارخانه طرح گل رز طلاکوب است.

افراد برای خرید فرش باید به نکات مختلفی توجه کنند و موارد گوناگونی را در نظر بگیرند که یکی از مهم‌ترین آنها طرح و نقشه است. فرشی که طرح زیبا و جذابی داشته باشد می‌تواند محیطی کاملا خاص و شیک برای شما به‌وجود بیاورد.

طرح‌های گل رز افشان از نمونه‌های پرطرف‌دار موجود در بازار هستند که امروزه توجه خریداران را به‌خود جلب کرده‌اند. به همین دلیل نیز قصد داریم در ادامه به‌بررسی ویژگی‌ و مزایای استفاده از آنها بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

ویژگی‌های فرش کاشان طرح گل رز طلاکوب

اولین ویژگی فرش کاشان طرح گل رز را می‌توان زیبایی منحصربه‌فرد آن دانست. این محصول بسیار جذاب و کاربردی است و می‌توان در محیط‌های مختلف از آن استفاده کرد تا هماهنگی متناسبی با محیط ایجاد کند.بخاطر هماهنگی بین رنگ های ان میتوان گزینه بهترین رنگ فرش برای پذیرایی را به این طرح زیبا داد.

فرش طرح رز جدید دارای رنگ‌بندی مدرن است و نقشه آن اصالت فرش ایرانی را به ما یادآوری می‌کند. به همین دلیل نیز می‌تواند با دکوراسیون‌های مختلف تناسب لازم را به‌وجود بیاورد.

این طرح در کنار اصالت بدون ترنج است و برای خانه‌هایی با دکوراسیون مدرن می‌تواند بهترین انتخاب باشد. با نگاه به ظاهر فرش شاهد طرح‌های ظریفی خواهیم بود که رنگی خنثی دارند. دلیل شلوغ نبودن نقشه رز جدید نیز به هماهنگی رنگ‌ زمینه و نقش‌ونگار آن برمی‌گردد.

از ویژگی‌های مهم دیگری که باعث تمایز فرش کاشان طرح رز با سایر محصولات شده چرک‌تابی بالای آن است. با این ویژگی لازم نیست نگران نشستن گردوغبار روی فرش پذیرایی باشید. همچنین استفاده از آن در محیط‌هایی با رفت‌وآمد بالا نیز ممکن می‌شود.

افرادی که به‌دنبال فرش جدید هستند می‌توانند طرح افشان گل رز را که بسیار جذاب و ایده‌آل است انتخاب کنند. مشخصات این فرش نشان از کیفیت بالای آن می‌دهد و ازاین‌رو تا مدت‌ها لازم نیست نگران کهنه شدن محصول خریداری‌شده باشید.

مشخصات فرش کاشان طرح رز افشان

فرش افشان دارای مشخصات و ویژگی‌های به‌خصوصی است که استفاده از آن را در محیط‌های مختلف امکان‌پذیر می‌کند. به‌طور کلی هر فرش را علاوه‌بر طرح با شانه، تراکم و الیافی که در تولید آن استفاده شده معرفی می‌کنند.

در رابطه با فرش کاشان طرح رز باید گفت این محصول با الیاف ۱۰۰ درصد اکریلیک هیت‌ست‌شده بافته می‌شود و ازاین‌رو کیفیت آن بسیار زیاد است. نرمی و لطافتی که فرش‌های اکریلیک دارند با سایر محصولات موجود در بازار کاملا فرق می‌کند.

از ویژگی‌های نخ اکریلیک باید به مقاومت بالا در برابر شست‌وشو، مقاومت در برابر مواد شیمایی، چربی و روغن اشاره کرد. پس فرش‌های بافته‌شده با این الیاف نیز از این خصوصیات بهره‌مند هستند. این فرش‌ها هچنین پرزدهی ندارند و ازاین‌رو حساسیتی نیز ایجاد نمی‌کنند.

فرش کاشان طرح گل رز در تراکم ۳۶۰۰ و ۱۲۰۰ شانه بافته می‌شود. این ۲ مشخصه نشان از کیفیت بالا، بافت محکم و ظرافت آن می‌دهند. به‌گونه‌ای که ظاهر محصول کاملا شبیه فرش‌های دست‌بافت است.

همچنین باید گفت فرش افشان طرحی کاملا جدید و به‌روز داشته و علاوه‌بر ایجاد هماهنگی با سایر دکوراسیون موجود در خانه، با سلیقه بسیاری از افراد جامعه نیز هم‌خوانی دارد. به همین دلیل فروش آن نسبت به سایر محصولات بیشتر است.

در کنار تمام این ویژگی‌ها باید گفت قیمت فرش طرح رز کاملا مناسب بوده و شما می‌توانید بدون نگرانی بابت پرزدهی، کهنه‌گی زودهنگام و نمایش چرک آن را در مکان‌های مختلف خانه قرار دهید. البته بهترین فضا برای این فرش معمولا سالن پذیرایی است.

فرش-1200-کاشان-جدید-طرح-افشان-گل-رز

فرش طرح افشان گل رز

فرش افشان چه مزیت‌هایی دارد؟

فرش کاشان طرح رز افشان با ویژگی‌های خاص خود و طرح‌های طلاکوبی که دارد در بخش‌های مختلف خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. بافت ظریف آن باعث شده تا کاملا شبیه فرش‌های دست‌بافت باشد و شما بدون صرف هزینه بالا می‌توانید محصولی با ظاهر و کیفیتی مطلوب خریداری کنید.

وجود طرح‌های طلاکوب در این فرش باعث شده خنثی بودن زمینه آن خیلی مشخص نباشد. افرادی که به‌دنبال طرح‌های خاص هستند که هماهنگی مناسبی در انواع محیط به‌وجود بیاورد، قطعا با انتخاب این فرش به هدف خود می‌رسند.

فرش طرح افشان رنگ‌بندی‌های متفاوتی دارد تا افراد با توجه به سلیقه و دکوراسیون خانه خود رنگ مناسب آن را تهیه کنند. این حق انتخاب باعث شده تا خریداران دیگر دغدغه‌ای بابت عدم ایحاد تناسب با سایر دکوراسیون خانه نداشته باشند و مناسب‌ترین فرش افشان را انتخاب کنند.

یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های فرش افشان، طوسی است. این محصول مدت‌زمان طولانی نیست که وارد بازار شده اما از همان ابتدا توانست توجه بسیاری از خریداران را به‌خود جلب کند. به‌طور کلی رنگ طوسی با هر طرحی که باشد همواره طرف‌داران بسیاری خواهد داشت.

مزیت‌های فرش طوسی

فرش طوسی گل رز

فرش طوسی گل رز

امروزه فرش‌های طوسی جایگاه مهمی در بازار به‌خود اختصاص داده‌اند اما دلیل این موضوع چیست؟ رنگ طوسی ویژگی‌های خاصی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به ایجاد هارمونی با محیط‌های مختلف اشاره کرد.

وقتی شما رنگ طوسی که سرد و خنثی است را برای فرش خانه خود انتخاب کنید می‌توانید سایر دکوراسیون را با رنگ‌های سرد یا گرم بچینید بدون اینکه خیلی نگران ایجاد تضاد در آن باشید.

البته نباید فرش طوسی را در محیطی با چند رنگ گرم و کاملا متضاد پهن کرد. به‌طور کلی رنگ‌های خنثی برای اینکه زیباتر دیده شوند تنها به تعداد محدودی رنگ مکمل نیاز دارند. زمانی که افراد بخواهند در این کار افراط کنند نتیجه خوبی از آن نمی‌بینند.

از مزیت‌های فرش‌ طوسی باید به تنوع بالای آنها در بازار اشاره کرد. به‌گونه‌ای که افراد با هر سلیقه می‌توانند طرح مورد نظر خود را در رنگ‌بندی طوسی پیدا کنند. همچنین این رنگ بسیار آرامش‌بخش است و استفاده از آن برای محیط‌های مختلف می‌تواند روی روحیه افراد و حتی کاهش اضطراب آنها تاثیر بگذارد.

جمع‌بندی

فرش کاشان طرح گل رز طلاکوب یکی از جدیدترین محصولات موجود در بازار است که با ویژگی‌های خاص خود توانسته علاقه‌مندان بسیاری پیدا کند. این فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ و استفاده از نخ اکریلیک هیت‌ست‌شده تولید می‌شود و از این‌رو دارای ظرافت، نرمی و لطافت بی‌نظیری است.

همچنین می‌توان این فرش را با توجه به رنگی که دارد در محیط‌هایی با دکوراسیون مختلف مورد استفاده قرار داد. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های طرح گل رز افشان رنگ طوسی است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *