فرش کاشان, وبلاگ

فرش هتلی و تشریفاتی

 

حتما زیاد دیده اید که در هتل ها از فرش قرمز تشریفاتی استفاده می شود. بکارگیری این فرش در هتل ها سبب شده تا با نام فرش هتلی شناخته شود. از فرش هتلی در اماکن تجاری مانند هتل، تالار، رستوران و نیز مجالس دولتی و خصوصی بسیار مصرف می گردد. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر با فرش هتلی و تشریفاتی آشنا شویم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

 فرش تشریفاتی و هتلی چیست؟

 

 

فرش هتلیفرش هتلی یا فرش تشریفاتی، یکی از انواع فرش های خاص می باشد که به شکل اختصاصی برای هتل داران و خریداران عرضه می شود. این فرش معمولا ساده و تک رنگ بوده و در دوطرف آن دارای حاشیه می باشد و بیشتر در ورودی اماکن تشریفاتی و سالن های مجلل پذیرایی، برای احترام و استقبال از میهمانان، پهن می شود.

به دلیل استقبال زیاد فرش تشریفاتی از سوی مدیران هتل های بزرگ و بین المللی، به این فرش فرش هتلی نیز می گویند. فرش هتلی را در ابتدای ورودی، راه پله و کناره راهروهای هتل به کار می برند. به همین دلیل این فرش در متراژ بالا خریداری می شود. هتل های لوکس و درجه یک برای داشتن دکوراسیون خاص با ظاهری زیبا، نیازمند استفاده از بهترین لوازم برای تزیین هستند. فرش یکی از کالاهایی است که تاثیر زیادی در زیبایی هتل، تالار و… دارد و لازم است به انتخاب و خرید آن توجه زیادی داشت.

معمولا فرش های تشریفاتی، عمدتا دارای رنگ قرمز با حاشیه کرم ساده هستند، اما برخی از مشتریان مایل به تهیه طرح و رنگ متفاوت و مناسب با فضای هتل هستند. کاربرد فرش تشریفاتی برای خیرمقدم گویی به مهمان و نیز راهنمایی افراد به محل مناسب در مجالس رسمی، هتل ها یا شرکت ها می باشد.

 

ویژگی های فرش هتلی

 

فرش هتلی سفارشی

فرش هتلی سفارشی

فرش های ماشینی در بخش های مختلفی از هتل، مانند فرش تشریفاتی ورودی، فرش راهرو هتل، فرش اتاق ضیافت، سوییت و… مورد استفاده می باشد که تمام آنها باعث زیبایی هتل می شوند. فرش های هتلی باید دوام بالایی داشته باشند، چون ترافیک زیاد رفت‌وآمد داشته و ممکن است کثیف شده و نیاز به نظافت مکرر داشته باشند. همچنین، فرش طرح جدید و مدرن داشته باشد، تا در نظر میهمان زیبا جلوه کند. فرش هتل، باید از الیاف و مواد اولیه ساخته شود که در زیر پا احساس خوشایندی دهد و با گذشت زمان خراب نشود.

فرش های هتلی دارای طرحی یکپارچه و یکدست دارند و به دلیل کیفیت بالایی که دارند برای اماکن عمومی مناسب می باشند. روزانه افراد زیادی در هتل و مکان های مشابه در رفت و آمد هستند، بنابراین نیاز است که این فرش ها کیفیت بالایی داشته باشند تا در برابر پاخور بودن و آلودگی مقاومت داشته باشند.

معمولا به جز، لوازم پذیرایی برای میزبانی میهمانان رسمی در محل ورود هتل ها، تالارها و سمینارها و حتی فرودگاه ها، اسکله ها یا ورودی محل های مهم از این فرش استفاده می کنند. به همین دلیل در بیشتر دنیا از فرش قرمز برای تشریفات استفاده می نمایند تا جنبه رسمی تری به میهمانی بدهد و احساس مهم بودن را در بدو ورود به آنها القا کند.

فرش هتلی در دو مدل ساده با کناره های کرم رنگ و زمینه قرمز رنگ و مدل حاشیه ساده در کناره ها تولید و به بازار عرضه می شود. جنس فرش هتلی نیز به گونه‌ای است که به راحتی با کفش قابل تردد باشد و جهت محیط های صاف، به راحتی پهن و جمع و حمل شود. و گزینه مهم دیگر اینکه به آسانی قابلیت شستشو داشته باشد.

 

انواع فرش تشریفات کاشان

 

فرش تشریفاتی

فرش تشریفاتی

مجموعه فرش کاشان یکی از معتبرترین بافنده های انواع فرش ماشینی در کاشان است و انواع فرش تشریفاتی با مشخصات مختلف را تولید می کند. برای مثال فرش تشریفات هتلی جهت استفاده در هتل های شیک با بهترین کیفیت و طرح های زیبا، از این مجموعه قابل تهیه می شود. فرش های تشریفاتی به جز کاربردشان به‌عنوان کف‌پوش محیط، باید سبب راحتی و نرمی در زیر پا شوند. فرش های راهرو هتل نیز باید با کاهش سروصدا، به آرامش بین اتاق ها کمک کند.

کارخانه فرش کاشان، با توجه به فعالیت چندساله خود در زمینه تولید انواع فرش هتلی، این امکان را برای خریداران فراهم کرده است تا سفارشات خود را در انواع متراژ ثبت کنند. تولید فرش تشریفاتی هتلی در رنگ دلخواه مشتریان امکان پذیر است.

به جز فرش تشریفاتی، انواع فرش راه پله و راهرو نیز با قیمت ارزان در این مجموعه تولید و به خریداران عرضه می شود که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود فرش های ارزان قیمت را خریداری کنند.

 

خرید فرش هتلی

فرش هتلی و تشریفاتی

فرش هتلی و تشریفاتی

فرش هتلی مشهد

فرش هتلی مشهد

فرش تشریفاتی یک محصول سفارشی و خاص می باشد. در همین راستا، کارخانجات تولید فرش، فرش تشریفاتی کاشان را در طول های بلند و عرض های متعدد تولید می کنند. طرح این فرش ها متناسب با اماکن مختلف به صورت ساده حاشیه دار و ساده با زمینه قرمز تولید و ارائه می گردد.

تراکم این فرش ها در قسمت عرضی آن، به دلیل داشتن طرح ساده، بسیار کم و در قسمت طولی به علت پاخور داشتن زیاد؛ از استحکام و انسجام بالایی برخوردار است. قیمت فرش تشریفاتی به صورت متری محاسبه می شود. یعنی به ازای هر مترمربع، هزینه سفارش فرش هتلی اعلام می گردد. قیمت فرش های هتلی کاشان به علت فروش مستقیم و بدون واسطه، به قیمت درب کارخانه می باشد.

کارخانه فرش کاشان تمامی فرش های هتلی و تشریفاتی را با الیاف اکریلیک هیت ست شده تولید می نماید. این الیاف جزو بهترین الیاف مصنوعی هستند که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، پاخوردگی، کثیفی و آلودگی، شستشو دارند. از دیگر مزایای مهم این الیاف، عدم پرزدهی و درخشش آن می باشد. فرش های تشریفاتی اکریلیک، طول عمر بیشتری نسبت به فرش های پلی استر و پلی پروپلین دارند. خرید فرش تشریفاتی و هتلی با طرح حاشیه متنوع در فروشگاه اینترنتی فرش کاشان موجود می باشد. اگر قصد خرید این نوع فرش را دارید به وبسایت carpet-kashan.irمراجعه نمایید.

 

کلام آخر درفرش هتلی و فرش تشریفاتی

 

کاشان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع فرش در ایران است. کارخانه فرش کاشان برای دسترسی آسان تر مشتریان عزیز برای خرید انواع فرش هتلی و تشریفاتی، اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین نموده است تا خریداران به آسانی بتوانند فرش موردنظر خود را تهیه کنند. در خرید حضوری و خرید اینترنتی، تمامی محصولات به صورت مستقیم از کارخانه عرضه می شوند و دارای ضمانت نامه ۵ ساله کیفیت نیز می باشد. در خرید آنلاین فرش می توانید به آسانی انواع طرح و رنگ فرش را بررسی، محصولی اصل و باکیفیت را با قیمت ارزان تر از بازار فرش خریداری نمایید. فرش های تشریفاتی در ابعاد مختلف و با توجه به متراژ مکان تولید می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *