فرش کاشان

چگونه متوجه پوسیدگی فرش و رفوشدگی آن شویم؟

پوسیدگی فرش

چگونه متوجه پوسیدگی فرش و فرورفتگی فرش شویم؟

برای تشخیص پوسیدگی فرش یا رفو شدگی باید به پشت فرش نگاه کنید اگر به قسمت هایی که بافت ناجور یا خشک دارد برخوردید فرش را تا بزنید تا از پوسیدگی فرش مطمئن شوید اگر فرش را تا کردید و صدای خشک و شکستگی داد متاسفانه ان فرش پوسیده است،.

اگر دقت کنید زمانی که پرسنل قالی شویی برای بردن فرش می آیند ابتدا به پشت فرش نگاه میکنند و با روی ناخن روی پشت فرش می کشند در صورتی که فرش صدای شکستگی دهد متوجه پوسیدگی فرش شما می شوند و در رسید شما ثبت میکنند زیرا ممکن است در داخل دستگاه های قالی شویی الیاف فرش از هم گسسته شود و فرش اسیب ببیند.

چگونه بفهمیم پرداخت فرش از کیفیت بالایی برخوردار است یا خیر؟

برای تشخیص چگونگی پرداخت پرزهاابتدا  فرش را پهن کرده و باید پرزهای آن  را با دست لمس کنید ، حال اگر در هنگام مالش دست بر روی فرش با موجی از ارتفاعات نامتقارن برخورد کردید، متاسفانه فرش شما به درستی پرداخت نشده است و ممکن است عمر کمی داشته باشد.اما اگر هنگام دست کشیدن به پرزها به موج نامتقارن پرزها برخورد نکردید فرش شما به درستی پرداخت شده است.

 

نکته مهمی که در اینجا حائز اهمیت است این است که توجه داشته باشید که اگر الیاف فرش را با مواد شست و شوی خشن بشویید به مرور زمان فرش سفت شده و دچار پوسیدگی خواهد شد.

 

توصیه میکنم فرش کاشان را با شامپو فرش و دست مال نرم بشویید و بگذارید تا خشک شود.اگر فرش شما لکه ای دارد قبل از شستن با شامپو فرش ابتدا یک قاشق ماست روی ان بریزید و با همان قاشق آن را جمع کنید و به خوبی با دستمال نرم فرش را تمیز کنید.

فرش کاشان آماده همکاری با تمام فروشندگان فرش دنیا می باشد.

 

 

فرش کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان

فرش کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *