وبلاگ

دکوراسیون سفید با چه فرشی ست میشود

دکوراسیون فرش سفید طلایی

دکوراسیون سفید یک سبک چیدمان پرطرفدار است که توجه بسیاری از تازه عروس‌ها را به خود جلب می‌کند. بنابراین سوال این است که فرش عروس باید چه رنگی باشد که با دکوراسیون داخلی ست شود؟  بهترین رنگ فرش برای پذیرایی ، آیا برای خرید فرش و سایر آیتم‌های خانه، باید از تکنیک‌های روانشناسی رنگ استفاده کرد؟

این‌ها سوالاتی هستند که در بحث خرید جهزیه و چیدمان فرش پذیرایی و کسانی که قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارند پرسیده می‌شوند. به همین علت در این مقاله قصد داریم تا با تکیه بر دانش روانشناسی رنگ‌ها، شما را با نکاتی آشنا کنیم که هنگام خرید فرش و لوازم خانه، به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

هر آنچه باید در مورد دکوراسیون‌های سفید بدانید!

سفید رنگی است که پیغام پاکی، سادگی و تمیزی را القا می‌کند و برای همه افراد، یادآور زیبایی و جذابیت عروس‌هایی است که در لباس‌های فاخر سفید رنگ، برای شروع یک زندگی مشترک، آماده می‌شوند.

رنگ سفید، به‌واسطه ویژگی‌هایی که دارد، برای دکوراسیون داخلی بسیار مناسب است. همچنین باید اضافه کرد که انتخاب سفید به‌عنوان رنگ پایه و اصلی، از ریسک‌های کمتری برخوردار است.

بااین‌حال بهتر است بدانید که ترکیب هر رنگی در کنار سفید، برای محیط‌های خانه مناسب نیست. از طرف دیگر، آیا به چالش‌های خرید فرش عروس فکر کرده‌اید؟ آیا خبر دارید که ست‌کردن فرش با دکوراسیون سفید کار آسانی نیست؟

بیاید در مورد انتخاب طرح و رنگ فرش صادق باشیم! زیرا همان‌طور که از پیشینه و اصالت قالی ایرانی مطلع هستید، نمی‌توان ساختار اصلی، طراحی و اشکال موجود در این محصولات لوکس و گرانبها را به‌راحتی تغییر داد. به‌طوری که حتی رنگ‌بندی فرش‌های ایرانی، طبق روانشناسی رنگ‌ها و با تکیه بر تاریخ انتخاب می‌شوند.

پس در این شرایط چاره کار این است که سایر آیتم‌های دکوراسیون داخلی را سفید در نظر بگیرید و برای رنگ فرش، به‌سراغ انتخاب‌هایی مثل آبی ملایم، سرمه‌ای، سبز، خاکستری روشن و تیره و درنهایت سفید طلایی بروید. در ادامه بیشتر در مورد این رنگ‌ها صحبت خواهیم کرد.

آیا می‌توان برای فرش عروس، رنگ آبی ملایم را انتخاب کرد؟

تصور اشتباهی که در مورد فرش مخصوص عروس وجود دارد، این است که عروس خانم‌ها باید برای انتخاب لوازم خانه خود، فقط به‌سراغ فرش‌های سفید بروند. اما دقت داشته باشید که منظور از فرش‌های عروسی، نمونه‌هایی هستند که در جهیزیه خریداری می‌شوند.

در این راستا، دختر خانم‌های خوش‌سلیقه می‌توانند مبلمان سفید خود را با فرش‌های آبی ست کنند. چراکه ترکیب این ۲ رنگ، پیغام آرامش را ساطع می‌کند. از طرف دیگر، آبی نماد ماندگاری است. زیرا آسمان هیچ‌وقت فرو نمی‌ریزد و دریا هرگز خشک نمی‌شود.

ازاین‌رو اگر فرش عروس، به رنگ آبی ملایم انتخاب شود و با سایر آیتم‌های خانه مثل مبلمان، گیاهان و کوسن‌ها در هماهنگی باشد، می‌توان گفت که تازه عروس مذکور، برای فرش پذیرایی خانه‌اش به‌دنبال دوام، آرامش و اعتماد است.

آیا رنگ سرمه‌ای برای فرش پذیرایی نمای زیبایی دارد؟

 

اگر بخواهیم یک رنگ جذاب و فاخر که بیشترین هماهنگی را با رنگ سفید دارد به شما معرفی کنیم، باید به‌سراغ سرمه‌ای برویم. چراکه این رنگ، یکی دیگر از طیف‌های آبی است که در کنار سفید، دمایی معتدل و زنده به محیط خانه می‌بخشد و با توجه به فضایی که تازه عروس و دامادها به‌دنبال آن هستند، می‌توان به این نتیجه رسید که فرش‌ سرمه‌ای، یک انتخاب فوق‌العاده برای دکوراسیون سفید خواهند بود.

دکوراسیون فرش سرمه ای

دکوراسیون فرش سرمه ای

بهترین رنگ فرش عروس برای دکوراسیون سفید، رنگ سبز است!

دکوراسیون سفید، فرش رنگ سبز

دکوراسیون سفید، فرش رنگ سبز

سبز رنگی است که در روانشناسی، پیام زندگی، رشد و طراوت دارد. این رنگ در ترکیب با سفید، به‌قدری جذاب و چشم‌نواز می‌شود که فضای خانه نو عروس‌ها را زنده و دلنشین می‌کند. به‌علاوه ذکر این نکته لازم است که متخصصان، در دکوراسیون داخلی سفید، فارغ از رنگ فرش، حتما از گیاهان آپارتمانی استفاده می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن، از ترکیب سفید و سبز در کنار هم بهره‌مند شوند.

آیا انتخاب فرش خاکستری روشن یا تیره برای دکوراسیون سفید عاقلانه است؟

White interior decoration of the living room with a light gray Iranian carpet

دکوراسیون سفید فرش خاکستری

خاکستری یک رنگ خنثی است که اگر به‌عنوان رنگ دوم دکوراسیون یا استایل استفاده نشود، حتما جایگاه سوم به آن تعلق می‌گیرد. این رنگ بیشتر برای فضاهای کلاسیک و به دور از ترندها توصیه می‌شود.

به همین دلیل، اگر برای فرش عروس، تصمیم به خرید طیف مختلفی از خاکستری گرفته‌اید و قصد دارید که آن را با آیتم‌های سفید ست کنید، باید به شما بگوییم که چنین ترکیبی کاملا بی‌طرف و کلاسیک است و آن طور که باید، نمی‌تواند پیام شادی و حال‌وهوای زوج جدید را وصف کند.

پس بهترین کار این است که به‌سراغ انتخاب آخر، یعنی فرش سفید طلایی بروید. در ادامه متن، قرار است تا بیشتر در مورد این رنگ و ویژگی‌های بی‌نظیر آن با شما صحبت کنیم.

فرش سفید طلایی یک انتخاب ایده‌آل برای تازه عروس‌ها است!

طلایی یک رنگ باشکوه و قدرتمند است که از دیرباز تاکنون، برای زینت دکوراسیون‌های لوکس و گران‌قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازاین‌رو، با توجه به اینکه اکثر آیتم‌های دکوراسیون سفید، هماهنگ با همین رنگ است، باید بگوییم اگر فرش عروس را طلایی انتخاب کنید و لوازمی مثل کوسن، آباژور، تابلو و مجسمه‌ها را طلایی بخرید، خواهید دید که نتیجه کار، تا چه اندازه شکوهمند و لاکچری می‌شود.

معرفی کارخانه فرش کوروش

کارخانه فرش کاشان بزرگ‌ترین تولیدکننده فرش کاشان در ایران است که از دستگاه فرش ۱۲۰۰شانه، ۱۰۰۰شانه، ۷۰۰شانه و ۵۰۰شانه بهره می‌برد. کارخانه فرش کاشان یک تیم حرفه‌ای برای طراحی فرش دارد و امکان خرید انواع فرش عروس و فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

پس درصورتی‌که به‌دنبال یک برند معتبر برای خرید فرش جهیزیه خود یا فرزندان‌تان هستید، با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، نسبت به خرید فرش‌های باکیفیت، لوکس، خوش‌رنگ و فاخر اقدام کنید و برای تجربه یک خرید رضایت‌بخش، با کارشناسان فروش و تیم حرفه‌ای کارخانه فرش کوروش ارتباط بگیرید.

جمع‌بندی

انتخاب فرش عروس یکی از چالش‌هایی است که والدین و تازه عروس‌ها به هنگام خرید جهزینه با آن مواجه خواهند شد. این چالش زمانی سخت‌تر می‌شود که رنگ فرش باید با دکوراسیون سفید خانه در هماهنگی باشد. به همین علت، اگر به دکوراسیون داخلی سفید علاقه دارید و نمی‌دانید چه رنگ فرشی برای آن مناسب است، پیشنهاد می‌کنیم که به‌سراغ آبی ملایم، سرمه‌ای، سبز، خاکستری و طلایی بروید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *