فرش کاشان, وبلاگ

قیمت فرش در شهر فرش کارخانه کاشان

با بررسی قیمت فرش در شهر فرش کاشان متوجه می‌شوید که خرید مستقیم این کالا از تولیدکننده تا چه اندازه به نفع شما است و می‌توانید با این روش در هزینه‌های مورد نیاز خود صرفه‌جویی کنید.

اهمیت به‌کارگیری فرش باعث می‌شود تا بررسی قیمت آن ضرورت داشته باشد چراکه فرش از سری لوازم مهم برای خانه‌های ایرانی به‌شمار می‌رود که معمولا هر فردی به‌شکلی هنرمندانه از این محصول برای ایجاد یک چیدمان زیبا و منحصربه‌فرد در منزل خود استفاده می‌کند.

قیمت فرش در شهر فرش کارخانه کاشان

قیمت فرش در شهر فرش

قیمت فرش در شهر فرش

فرش کاشان  معتبرترین کارخانه فرش در ایران به‌شمار می‌رود که محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد. کارخانه فرش کاشان با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته، محصولی را به شما ارائه می‌دهد که در کنار کیفیت عالی از قیمت مناسبی برخودار است.

زمانی که به‌دنبال خرید این محصول هستید، توجه به قیمت فرش در شهر فرش کاشان یکی از معیارهای مهمی است که به شما کمک می‌کند تا بودجه مورد نیاز را تعیین کنید.

البته اگر قیمت فرش در کارخانه کاشان را با فهرستی که فروشگاه‌ها به شما ارائه می‌دهند مقایسه کنید، قادر به فهمیدن این موضوع هستید که تا چه اندازه بین آن‌ها اختلاف وجود دارد و درصورتی‌که بخواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، خرید مستقیم اقدام هوشمندانه‌تری است.

برای تعیین قیمت فرش باید مشخصه‌های مختلفی را در نظر بگیرید تا با توجه به آن‌ها در نهایت مدلی را انتخاب کنید که با خواسته‌ها و بودجه شما هماهنگی داشته باشد. برخی از این عوامل عبارت‌اند از:

  • تراکم و شانه: هرچقدر تعداد گره‌های فرش افزایش پیدا کند، باید هزینه بیشتری برای خرید بپردازید به همین خاطر قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه در شهر فرش معمولا در مقایسه با مدل‌های دیگر گران‌تر است.
  • الیاف: درحال‌حاضر برای بافت فرش‌های ماشینی از الیاف‌های اکرولیک یا پلی‌استر استفاده می‌کنند که هرکدام از آن‌ها کیفیت خاصی دارد و باعث می‌شود براین‌اساس، قیمت فرش در شهر فرش کاشان متفاوت باشد.
  • متراژ: زمانی که قیمت فرش ۱۲ متری در شهر فرش را با مدل‌های ۶ یا ۹ متری مقایسه کنید به‌خوبی متوجه می‌شوید که با هم تفاوت فاحشی دارند که این مسئله مربوط به ابعاد محصول است، ازاین‌رو با افزایش متراژ معمولا قیمت نیز بالاتر می‌رود.
  • ساده یا گل‌برجسته: فرش‌هایی که این کارخانه تولید می‌کند دارای طراحی‌های خاصی هستند که مدل‌های گل‌برجسته به‌دلیل استفاده از نخ‌های مخصوص و انجام فرایند برجسته‌سازی، قیمت بالاتری دارند.
  • دستگاه بافت: تولیدکنندگان باید برای خرید تجهیزات جدید و پیشرفته‌تر، هزینه بیشتری بپردازند که این مورد نیز روی تعیین قیمت نهایی فرش تاثیر زیادی دارد.

قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه در شهر فرش کارخانه کاشان

ازآنجایی‌که این روزها زندگی آپارتمانی رواج بیشتری پیدا کرده، مدل ۹ متری کاربرد زیادی دارد که در کارخانه فرش کاشان با استفاده از تجهیزات به‌روز، مدل‌هایی با کیفیت‌های مختلف تولید می‌شود.

با این حساب برای خانه‌هایی که متراژ کمی دارند استفاده از فرش‌های ۹ متری همیشه گزینه بهتری است که به‌خوبی فضای مورد نظر را پوشش می‌دهد و چیدمان منزل را به بهترین شکل نمایش می‌دهد.

اگر برای دسترسی به قیمت فرش در شهر فرش کاشان مدل‌های ۹ متری ۱۲۰۰ شانه را انتخاب کنید باید به این نکته دقت داشته باشید که بالارفتن تعداد گره‌ها ظاهر زیباتری به این کالا می‌بخشد و هزینه را نیز افزایش می‌دهد.

فرش ۱۲۰۰ شانه، بافت ریزتری دارد که معمولا تراکم طولی آن‌ها را ۳۶۰۰ در نظر می‌گیرند و به همین خاطر رنگ و طرح نهایی، با شفافیت و زیبایی بیشتری در نظر شما خودنمایی می‌کند.

قیمت فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه در شهر فرش کارخانه کاشان

زمانی که گفته می‌شود فرش ۹ متری ۷۰۰ شانه است یعنی اینکه در بخش عرضی آن ۷۰۰ گره وجود دارد و ازنظر قیمت نیز در مقایسه با مدل‌های ۱۲۰۰ شانه به‌صرفه‌تر خواهد بود.

اگر ترجیح می‌دهید با صرف هزینه‌ای مناسب یک فرش ۹ متری بخرید که از کیفیت خوبی برخودار باشد، بدون شک مدل‌های ۷۰۰ شانه گزینه خوبی هستند که در کارخانه فرش کاشان بهترین مدل‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در هنگام مقایسه قیمت فرش در شهر فرش کاشان بهتر است رنگ‌ها و طرح‌های متنوع که شامل افشان، کلاسیک و مدرن می‌شود را نیز با دقت بررسی کنید و براساس نوع دکوراسیون خود یکی از بهترین فرش‌ها را بخرید.

با درنظرگرفتن این مسئله که هر سال به‌دلیل شرایط تورمی کشور قیمت فرش نیز دچار تغییر می‌شود و امکان دارد برای شما تعویض‌کردن آن‌ها مقدور نباشد، پس بهتر است خرید خود را براساس کیفیت و دوام محصول انجام دهید.

فرش کاشان با ارائه بهترین قیمت و کیفیت به شما کمک می‌کند تا محصولی را تهیه کنید که از نخ درجه یک بافته می‌شود و در طولانی‌مدت نیز کم‌تر دچار رنگ‌پریدگی خواهد شد تا زیبایی خانه شما حفظ شود.

البته با توجه به اینکه متراژ خانه در انتخاب این محصول اهمیت زیادی دارد، اگر سالن پذیرایی بزرگی دارید شاید با نگاهی به قیمت فرش ۱۲ متری ۷۰۰ شانه در شهر فرش کاشان ترغیب شوید که این مدل را انتخاب کنید.

قیمت فرش ارزان در شهر فرش کاشان ۹متری

اگر می‌پرسید که قیمت فرش ارزان در شهر فرش ۹متری چقدر است؟ باید گفت که این مدل با تعداد شانه‌های کم‌تر بافته می‌شود تا طیف گسترده‌تری از متقاضیان بتوانند محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

قیمت فرش در شهر فرش کاشان برای مدل‌های ۵۰۰ شانه و ۹ متری معمولا در مقایسه با دیگر محصولات این کارخانه که با چنین متراژی تولید می‌شوند در سطح پایین‌تری قرار می‌گیرد.

البته باید بدانید که کاهش قیمت در این مدل‌ها به معنی پایین‌آمدن کیفیت فرش نیست، چراکه اصل مهم در فرش کاشان این است که کیفیت عالی در کنار قیمت منصفانه در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

علاوه‌بر اینکه تعداد شانه‌های کم‌تر باعث می‌شود تا قیمت فرش در شهر فرش کاشان ارزان‌تر باشد یکی دیگر از مواردی که روی کاهش هزینه مورد نیاز شما برای خرید این کالا تاثیر می‌گذارد، طرح است.

طرح‌های اسپرت کم‌ترین قیمت را در بین فرش‌های ماشینی دارند که با توجه به ظاهر خاص خود، درصورتی‌که این مدل با نوع چیدمان خانه شما تناسب داشته باشد، گزینه‌ای به‌صرفه برای خرید فرش خواهد بود.

جمع‌بندی

قیمت فرش در شهر فرش کاشان متناسب با عوامل مختلفی دچار تغییر می‌شود که شامل متراژ، کیفیت، دستگاه‌های مورد استفاده، تراکم و شانه، ساده یا برجسته‌بودن طرح است.

در این کارخانه برای جلب رضایت متقاضیان سعی بر این است تا در کنار ارائه کیفیت عالی برای فرش‌های ۹ متری ۵۰۰، ۷۰۰ و ۱۲۰۰ شانه، بهترین قیمت نیز در اختیار شما قرار بگیرد تا به‌راحتی بتوانید براساس بودجه خود محصولی شیک و زیبا تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *