فرش کاشان, وبلاگ

۵طرح پرفروش فرش افشان

 

بدون تردید یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم منزل، بخصوص در خانه های ایرانیان، فرش است. فرش های ماشینی انواع مختلفی دارند، یکی از این طرح های مدرن فرش افشان است. فرش طرح افشان  بدون شک یکی ازمحبوب ترین و پرطرفدارترین طرح فرش محسوب می شود که آن را می توان با هر نوع دکوراسیون اعم از دکوراسیون سنتی و دکوراسیون های مدرن هماهنگ نمود. در ادامه این مطلب چند طرح در فروش فرش افشان کاشان و جدیدترین فرش کاشان طرح افشان  را به شما معرفی خواهیم کرد. بنابراین چنانچه قصد دارید نسبت به خرید این فرش اقدام نمایید پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

فرش طرح افشان

 

فرش طرح افشان  به دلیل ویژگی منحصر به فردی که  در طراحی دارد، یعنی نبود ترنج و لچک، مورد پسند کاربران زیادی قرار گرفته است. در گذشته تمامی فرش های ایرانی به شکل ترنج دار در مرکز فرش تولید و عرضه می شد، که البته امروزه هم این طرح یعنی فرش ترنج دار طرفداران خاص خودش را دارد. اما پس از گذشت زمان، طراحان فرش نسبت به حذف ترنج میانی فرش اقدام نمودند و این کار فرش طرح افشان را پدید آورد.

فرش های طرح افشان

فرش های طرح افشان

فرش های طرح افشان به دلیل نداشتن ترنج در وسط فرش و پراکندگی گل‌ها، فرش مناسبی برای خانه آپارتمانی و کوچک هستند. این فرش ها باعث بزرگتر دیده شدن فضای خانه می‌شوند.

ویژگی های فرش کاشان طرح افشان

فرش کاشان طرح افشان جدید به دلیل طراحی بی نظیر و متفاوت و همچنین نداشتن ترنج سبب شد تا سیل عظیمی از خریداران مجذوب آن شوند. به نوعی این فرش به لحاظ طرح با فرش های اصیل ایرانی تفاوت هایی دارد که برای دکوراسیون لوکس و مدرن بسیار جذاب می باشد. فرش طرح افشان  نقشه بسیار شلوغ و همچنین پر از گل های ریز و پراکنده دارد. در بافت این فرش از الیاف بسیار ریز و ظریف استفاده شده است و این محصول مدل فرش امسال نیز میباشد.

انواع فرش طرح افشان

فرش طرح افشان در انواع مختلف مانند ۷۰۰ شانه ، ۱۰۰۰ شانه و ۱۲۰۰ شانه بافته می شوند. اما لازم است بدانید که این طرح در قالب ۵۰۰ شانه هم بافته می شود به این دلیل که  دستگاه بافت ۵۰۰ شانه قدیمی است و قیمت مناسب دارد میتوان فرش افشان را با قیمت پایین خریداری کرد . بنابراین فرش طرح افشان در دسته قالی دستبافت گونه قرار می گیرد. این فرش همانند فرش دستبافت  ظرافت و زیبایی منحصربفردی دارد و بسیار ریز نقش و ظریف است.

رنگ های پر فروش فرش افشان

برای آن دسته از خریدارانی که خانه هایی با متراژ پایین دارند و یا خانه هایی که نورگیر نیستند فرش کاشان طرح افشان کرم گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. از دیگر مدل فرش کاشان و طرح های آن می توانیم به  فرش کاشان طرح افشان سلطنتی، فرش کاشان طرح افشان فیلی و فرش کاشان طرح افشان درباری اشاره کنیم که این طرح ها نیز طرفداران بسیاری دارند.

کیفیت فرش کاشان طرح افشان

اطلاع از کیفیت فرش کاشان طرح افشان از دیگر سوالاتی است که ممکن است برای کاربران مطرح شود. که در این خصوص باید بگوییم که فرش ماشینی طرح افشان به لحاظ ظرافت و کیفیت در رتبه بالایی قرار دارد. بکارگیری پنبه در نخ تارو پود فرش کاشان طرح افشان موجب افزایش ماندگاری و مقاومت این فرش در برابر آسیب های احتمالی در شستشو می شود. فرش کاشان با استفاده از الیاف ۱۰۰٪ اکریلیک هیت ست شده بافته می شود. همچنین ماندگاری این فرش در مقابل حرارت های غیر مستقیم شدید، پا خورشدن زیاد و دفورمه شدن بسیار بالاست.

معرفی ۵ طرح پرفروش فرش افشان

در ادامه مطلب به طور خلاصه چند طرح پرفروش افشان کاشان را برای شما توضیحاتی داده ایم:

  • فرش طرح وینتیج افشان تیره

فرش طرح وینتیج افشان تیره، یکی از طرح های محبوب است. جدیدترین فرش ۱۲۰۰ شانه افشان کاشان با طرح وینتیج بافت شده و رنگ بندی خاصی دارد. در این فرش افشان از رنگ بندی فوق العاده شیک و مدرنی استفاده می شود. این فرش وینتیج جدید نقشه ای خلوت با نقوش اصیل ایرانی داراست.

نقوش بسیار ظریف و زیاد متن فرش را می توان در رنگ بندی خنثی دید. ترکیب رنگ های روشن نقوش با زمینه تیره فرش جلوه ای بسیار دیدنی دارد. یکی از ویژگی هایی این فرش، چرک تابی بسیار زیاد آن است.

فرش ۱۲۰۰ شانه طرح وینتج افشان تیره با نخ ۱۰۰% اکرولیک بافت شده که از بهترین نوع الیاف می باشد و دارای ویژگی هایی چون بدون پرزدهی و ضد حساسیت است.

  • جدیدترین فرش کاشان طرح افشان فرش کاشان طرح افشان گل رز

جدیدترین فرش کاشان طرح افشان گل رز

 

رنگ بندی چشم نواز فرش طرح افشان گل رز کاشان، فوق العاده خاص و دیدنی است. در طرح افشان جدید از رنگ هایی شاد و مدرن استفاده می شود. به همین علت باعث شده تا این فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه برای هر فضایی مناسب باشد.

 

 

فرش ۱۲۰۰ شانه مدل گل رز با رنگ بندی خنثی برای هر فضایی مناسب است. فرش افشان گل رز، نقش و نگار های بسیار زیادی دارد. در متن فرش می توان نقوش دسته گل های خوش رنگ را دید که به زیبایی نقش بسته و ظاهر فرش خلوت به نظر می آید. این فرش ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰ نخ ۱۰۰% اکرولیک رنگ زیبای نقره ای فیلی بافته شده و کیفیت عالی دارد. طرح زیبای فرش بدون پرزدهی و ضد حساسیت است و خریدی عالی برای شما می باشد.

 

  • فرش روشا نقره ای

افشان روشا ۱۲۰۰ شانه نقره ای

 

فرش طرح روشا زمینه نقره ای ۱۲۰۰ شانه کاشان، طراحی نسبتا خلوتی دارد که در زمینه آن نقش و نگارهای سنتی افشان با گل های ریزی دیده می شود. مزیت فوق العاده فرش مدل روشا زمینه سیلور، ظاهر ساده و خلوت آن است.

رنگ بندی خاص و مدرن فرش روشا، ظاهر این فرش بسیار خلوت نموده و جلوه ای شیک و مدرن به فرش می دهد. همچنین به راحتی با هر مبلمان و دکوراسیونی ست می شود. طرح روشا نقشه ای افشان و بدون ترنج دارد که می تواند فضای خانه را بزرگ تر نشان دهد.

  • فرش افشان دربار فیلی
فرش افشان دربار

فرش افشان دربار

فرش افشان دربار فیلی، یکی از مدرن ترین و جذاب ترین فرش های جدید کارخانه فرش کاشان است. این فرش ۷۰۰ شانه به دلیل رنگ بندی و طرح افشان جذابیت زیادی در بین خریداران دارد. در فرش طرح افشان به علت طراحی حرفه ای و مد روز، ظاهر فرش بسیار ساده و خلوت به نظر می آید که باعث می شود این فرش برای خانه های امروزی و مدرن، مناسب باشد.

طرح افشان کاشان با رنگ بندی مدرن، برای دکوراسیون های جدید بسیار عالی است. رنگ بندی ساده و مد روز این فرش، به راحتی با هر دکوراسیونی ست می شود. وجود تراکم ۲۵۵۰ و بافت بسیار ظریف و دستباف گونه از دیگر ویژگی های فرش افشان جدید کاشان است. این فرش ۷۰۰ شانه با نخ ۱۰۰% اکرولیک بافته شده و بدون پرزدهی و ضد حساست می باشد.

 

 

  • فرش افشان بدون حاشیه ۱۲۰۰ شانه
فرش افشان بدون حاشیه دلفینی

فرش باغ زرین ۱۲۰۰ شانه مخصوص پذیرایی

یکی از محبوبی ترین فرش ها ، فرش بدون حاشیه است که می توان جدیدترین فرش بازار فرش را به این نقشه و طرح زیبا نسبت داد. فرش افشان به دلیل نداشتن گل وسط باعث بزرگتر نشان دادن محیط منزل می شود. این فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان به سبک افشان ایرانی طراحی شده و جزو نقوش سنتی است که از فرش دستباف اصیل ایرانی الهام گرفته شده است.

طرح مدرن افشان در سال های اخیر بسیار محبوب شده و با رنگ ها و نقوش فوق العاده زیبا در کارخانه فرش کاشان تولید می شود. با حذف ترنج در طرح افشان، زمینه فرش یکدست و پیوسته شده است. فرش های افشان برای افرادی که می خواهند فضای خانه بزرگ و خلوت به نظر آید، بسیار عالی خواهد بود.

یکی از ویژگی های این فرش، رنگ سرمه ای آن است که نگاه بیننده را به خود خیره می کند. هر چقدر زمینه فرش تیره باشد، رنگ های متنوع در بافت فرش بیشتر و بهتر دیده می شوند. به همین دلیل، ظاهر فرش جذاب و بسیار دیدنی بوده و فضای خانه را پرانرژی تر می کند.

فرش افشان بدون حاشیه ۱۲۰۰ شانه کاشان چرک تابی بسیار زیادی دارد و دیر کثیف می شود. همچنین نخ مورد استفاده در بافت این فرش از جنس اکرولیک هیت ست شده بوده و بدون پرزدهی می باشد.

 

قیمت فرش طرح افشان

 

اما در مورد قیمت فرش افشان کاشان لازم است به اطلاعتان برسانیم که شانه و تراکم بالای فرش رابطه مستقیمی با افزایش قیمت آن دارد. ضمن اینکه معمولا فرش طرح افشان نیز با شانه و تراکم بالایی بافته می شوند. بنابراین فرش ۷۰۰ شانه طرح افشان نسبت به فرش ۱۲۰۰ شانه طرح افشان ارزان تر است. علاوه بر شانه و تراکم نیز تعداد رنگ به کار رفته در فرش هم از دیگر عواملی است که در قیمت آن تاثیرگذار است. بعنوان مثال فرش طرح افشان ۱۲ رنگ نسبت به طرح افشان ۸ رنگ قیمت بالاتری دارد.

با توجه به توضیحاتی که در خصوص فرش کاشان طرح افشان در اختیارتان قرار دادیم امکان خرید اینترنتی فرش کاشان برای کاربران میسر است. شما عزیزان می توانید به صورت حضوری از نمایشگاه فرش کاشان و یا به صورت آنلاین نسبت به خرید این فرش اقدام نمایید. اگر علاوه بر مدرن بودن طرح فرش به دنبال فرش اصیل و با کیفیت ایرانی هستید خرید فرش کاشان انتخاب مناسبی خواهد بود.

کلام آخر

فروشگاه فرش کاشان تمامی محصولات خود را با نرخ کارخانه و با قیمتی در حدود ۲۰ ٪ تا ۳۰ ٪ ارزان تر از بازار فرش به فروش می رساند. مشتریان می توانند فرش افشان را در طرح و رنگ مورد دلخواه به صورت مستقیم از کارخانه فرش خریداری نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *